2015. május 31., vasárnap

1.Bemutatkozás és kezdetek

 Sziasztok!

Az én nevem Krisztina Fellows! Ez az én történetem. Én 18 éves vagyok. A minnesotai egyetemre járok. Második évemet töltöm itt. Már nyári szünet van. Ma augusztus 3.-a van.Sétálok az utcán a telefonom a farmerom zsebében van amikor megcsörren a telefonom,apu hív engem. Az apukámat Scott Fellows-nak hívják.

Szia kincsem!-szól bele a telefonba
Szia apu,jaj de rég hallottam a hangod!-szóltam bele nagy izgatottsággal,mert vagy már 1000 éve nem hallottam a hangját
Kincsem,ugye nyári szünet van. Szeretném ha eljönnél hozzám minnél hamarabb Hollywood-ba.Egy hatalmas meglepetésem van számodra.-mondta nagyon határozottan.
 De miért? Mi az a nagy meglepetés? HOLLYWOODBA?-nagyon izgatott mi volt az a nagy meglepetés és pont Hollywoodba?
Igen Hollywoodban.Üzenetbe elküldöm a címet. Minnél hamarabb gyere.A nagy meglepetést nem árulhatom el neked,mert titkos.-mondta én meg megvoltam szeppenve.
Oké.Akkor várom az üzenetedet.És el is indulok a legközelebbi járattal-mondtam egy kicsit elbizonytalanodva
Akkor most lerakom a telefont.Mindjárt elküldöm az SMS-t.Nagyon hiányzol kincsem.Nagyon szeretnélek látni.-mondta az elejét magabiztosan de a végét szomorúan,mert már nagyon rég látott.
Szia.Akkor várom az üzenetedet.Nekem is hiányzol.-mondtam ezt gyorsan és lerakta a telefont.
Hazasiettem és elkezdtem pakolni.Bekapcsoltam a laptopom és megnéztem hogy mikor lesz a legközelebbi járat Hollywood-ba.
Azt írta ki hogy holnap 15:15-kor.
Megkaptam az SMS-t aputól,amiben ez állt Studio 27.
Vissza is írtam neki hogy a gép 15:15-kor indul.
Azt írta vissza hogy szuper és azt hogy már vár.
Bepakoltam mindent ami szükséges és vártam már a holnapot.Este 21:00 volt amikor lefeküdtem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése