2015. szeptember 22., kedd

2.évad 14.rész Baba?

Feleségként keltem fel a férjem mellett.Annyira,jó ezt kimondani.
Jó reggelt édesem!-köszöntem egy csókkal
Jó reggelt feleségem!-mondta,megpuszilt és elröhögte magát
Én felültem és kimentem a mosdóba,hogy lefürödjek,mert ma is kell menjek dolgozni.Nagyon szeretem a Jurassic World-öt,főleg Chris-t,mert olyan,mintha a testvérem lenne,mert annyira sokat vagyunk együtt a szünetekben és sokat szórakozunk egymással és másokkal.De,csak barátok vagyunk.Lemostam a tegnapi menyasszonyi sminkemet,mert tegnap nem tudtam és most csak szempillaspirált és púdert használtam.Bementem a szobánkba és Kendall éppen még aludt.
Felkelni álomszuszék!-ordítottam és ráugrottam
Aludni akarok még!-mondta álmosan én pedig lefeküdtem mellé
Heffron Drive zene mikor lesz?-kérdeztem
Oh,elfelejtettem!Ma kell mennem oda!-mondta és kikelt az ágyból
Én odasétáltam a szekrényemhez és kivettem egy laza farmerszettet.Gyorsan felhúztam és kifésültem a hajamat.

A végzés után bementem a fürdőbe,ahol Kendall épp borotválkozott.
Megyek!-mondtam és megpusziltam + az arcom tiszta hab lett
Okés!Szia!-mondta és én közben letöröltem az arcomról a borotvahabot
Kimentem az ajtón,beindítottam az autómat és elmentem a studióhoz.Egész úton a kedvenc számaimat hallgattam,amik mindig jó kedvre derítenek.Bementem a studioba,ahol már Chris le is támadott és megölelt.
Szia,neked is!-mondtam viccesen
Szia,feleség!-mondta viccesen
Oh,hát tudod Monkeyboy?-kérdeztem és ez az ő beceneve,mert sokszor mondom rá,hogy majom
Igen,de ezt a nevet nem szeretem!-mondta és karba tette a kezeit
De én igen!-nevettem és az öltöző fele sétáltam
Bementem és átvettem a ruhámat a hivatalos JW ruhámra.Gyorsan írtam SMS-t Kendallnek:Szia!
Itt vagyok és hamarosan kezdünk!
Szeretlek!
XOXO
Fejeztem be az SMS írást és kimentem az öltözőből.Átfutottam még a szerepemet és kezdtünk is.Beálltunk a helyünkre és kezdődött az akció része.Elég sok dolgot vettünk fel,mert tegnap nem voltam,az esküvőm miatt,amit a legjobb emberrel tölthettem el az egész világon.Izzasztó egy nap ez igaz.A forgatásnak 5kor lett vége és bementem az öltözőmbe átöltözni.A z öltözőm előtt Nick állta,akitől nagyon megijedtem.
Áhh!Megijesztettél!-mondtam neki és elmentem
Nem jössz el velem vacsorázni?-kérdezte
Nick,haza akarok menni!-mondtam neki mert nagyon cuki volt ez tőle
Légyszi!-könyörgött szinte már nekem
Jó!-mondtam neki és kézen ragadva (viccből) a kocsimig sétáltunk,mert Ő még nem tud vezetni és amikor voltunk kávézni,akkor taxit hívott.Beszálltunk a kocsiba és leparkoltam a pláza parkolójában.
Nem baj,ha csak sétálunk?-kérdeztem,mert egy picit fáradt voltam és nem is voltam éhes
Dehogy!-mondta és vettünk egy kólát és így mentünk sétálni
Néhány boltba bementünk és minden ruhát megpróbáltunk mókázásból.Elég jól szórakoztunk és pár kép is készült.Elég jól elfáradt az arcom,mert annyit nevettem.
Nem megyünk el moziba?-kérdezte Nick
Fáradt vagyok,de nagyon akarok mozizni.
Odasétáltunk a pénztárhoz és vettünk két jegyet a Machete gyilkol filmre,mert ez egy akció és thiller film,amiket nagyon szeretek.Beültünk és hát volt rémisztő része.Akkor,mindig megfogtam Nick kezét vagyis megérintettem,de nem szándékosan.Nem volt rossz film,de már csak Alexa miatt is megnézném,mert szerepel benne.Úgyhogy,Alexával is megnézem majd egyszer biztos.A film után a parkolóba mentünk és beszálltunk.
Bocsi,hogy annyiszor megfogtam a kezedet!-mondtam bocsánatkérés képpen
Nem baj!-mondta viccelődve és hazavittem
Szia!-köszöntem el
Szia!-köszönt és hazafelé hajtottam
Beérve a házba Kendall-t láttam fel-alá járkálva Mircivel a kezében.
Megjöttem!-kiabáltam neki
Te meg hol voltál?-kérdezte ijedten
Nyugi,csak Nick-kel voltam a plázában!Nyugi,csak barátok vagyunk!-mondtam hogy értse a helyzetet
Jó,örülök,hogy itthon vagy!-mondta,lerakta Mircikét és megölelt
Felmentünk az emeletre és befeküdtünk az ágyba.Néztünk egy filmet,ami alatt Kendall elaludt.Nagyon édes volt.

Halkan kiosontam fürödni,hogy nehogy felébresszem.Gyorsan lefürödtem és felvettem egy rövid pizsamát.Kiszálltam a kádból és befeküdtem mellé.Átöleltem és adtam neki egy puszit,amire felébredt és elkezdett csókolgatni.
Kérdezhetek valamit?Lehet kínos lesz,de megkérdezhetem?-szólalt meg
Persze!Mi az?-kérdeztem furcsán
Szeretnék....Ba...Nah!Szeretnék babát!-mondta nehézkesen
Mi?Azta!-mondtam hatalmas boldogsággal
Mit szólsz?-kérdezte és hallatszott a hangján,hogy feszült
Wow!Igen!Persze!-mondtam és a boldogságtól szorosan átöleltem
Örülök!-mondta
Most,"nekilátunk" vagy?-kérdeztem
Most!-mondta és elkezdtünk hevesen csókolózni



2 megjegyzés: