2015. október 4., vasárnap

2.évad 15.rész Dancing with the Stars+James

Reggel nagyon korán keltem fel és még álmos voltam,így lementem a konyhába egy kávét főzni.Pár perc múlva megcsörrent a telefon,odasétáltam és felvettem.
Hallo!Rebecca Hoobler vagyok és Krisztina Schmidt-et keresem!-szólt bele egy nyugott női hang
Én vagyok az!-szóltam bele
Nagyszerű,szeretnénk megkérdezni,hogy lenne-e kedve a Dancing with the Stars-ban táncolni?-kérdezte
Úr istenem!Persze!Nagyon is!-mondtam
Rendben!Akkor,ma várom a Studio-ban Önt 13:30kor!-mondta a hölgy és letette
1..2..3..:Áhhhhhh!-sikítottam,amire Kendall úgy rohant le a lépcsőn,hogy majdnem leesett
Jól vagy?-kérdezte
Persze vagyis meghívtak,hogy táncoljak a Dancing with the Stars-ban!Én!-kiáltottam
Wow!Gratulálok!-mondta és felkapott
Gyorsan megittam a kész kávémat és csináltam egy kis gofrit reggelire.Megettem gyorsan és mintha a fellegekben jártam volna,olyan szép lassan mentem fel a lépcsőn.Felmentem a lépcsőn és vettem egy forró fürdőt.Kilépve a fürdőből Kendall 
felkapott és ledobott az ágyra.
Kendall!Ne!-szóltam rá és elengedett
Mikor kell menj?-kérdezte,miközben az ágyon feküdt és engem nézett
13:30ra kell odaérjek!-mondtam és felvettem egy laza,kényelmes szettet
Lefeküdtem az ágyra Kendall mellé és néztük egy kicsit a tévét.
Nincs kedved elmenni valahova most?-kérdezte
Hova?-kérdeztem kíváncsian
Mindegy!-válaszolta
Most nem szeretnék!-zártam rövidre a beszélgetést,hogy tovább nézzem a zöld szempárt
Ma nem tudok menni forgatásra,mert Chris megbetegedett és így elhalasztottuk.Ránéztem az órára és gondoltam csinálok valami egyszerűt és finomat.A palacsintánál maradtunk,mert Kendall azt akart enni.Gyorsan elkészítettem és megettük.Az óra 13 órát mutatott így elpakoltam és felvettem a cipőmet.
Jól legyél!-mondta neki
Te is!-mondta
Ezt,a ruhát húztam fől,amit mellesleg én terveztem vagyis inkább a táskát.Gyorsan beültem a kocsimba és a Studio-hoz hajtottam.
Jó napot!Én vagyok Rebecca!-mutatkozott be a hölgy
Jó napot!-köszöntem és bevezetett
Valakit megpillantottam...istenem...James volt az!
James!-kiáltottam oda neki
Krisztina!-futott oda hozzám és megöleltem
Hogy hogy te itt?-kérdezte
Inkább te,de egyébként meghívtak!-mondtam hatalmas lelkesedéssel
Ja,engem is!-mondta 
Mrs.Schmidt!Jöjjön!-mondta a hölgy és elköszöntem Jamestől
James-t nem annyira zavarta,hogy én meg Kendall együtt vagyunk.
A hölgy bevezetett egy szobába,ahol egy fiú állt.
Krisztina,ő itt Hayes!
Hayes,ő itt Krisztina!-mutatott be egymásnak a hölgy
Szia!-köszöntem
Szia!-köszönt vissza és Rebecca távozott
Szóval!Úgy tűnik,együtt fogunk táncolni!-mondta
Aha!-mondtam idegesen
Gyere ülj le!-mondta egy székre mutatva
Mit fogunk elsőnek eltáncolni?-kérdeztem
Válasszunk!-mondta és kerestünk pár videót a YouTube-on sok táncról.
Cha Cha Cha?-kérdezte
Én is erre gondoltam!-mondtam
Akkor ez lesz!-mondta és megnéztük még egyszer a videót
Beszélgessünk!Mondjuk mit szeretsz,úgymond bármit!-mondta
Benne vagyok!Szeretem azt csinálni,amit csinálok!Énekelni!Táncolni!Ruhákat tervezni és még sok mást!Te mit szeretsz!-kérdeztem és válaszoltam a kérdésére
Szeretek táncolni!Nem tudok énekelni!-mondta és elbeszéltük az egész napot+sokat nevettünk.Nagyon megkedveltem Hayes-t és tényleg nagyon aranyos.A sok beszélgetés után telefonszámot cseréltünk,ha valaki unatkozna.A Studio előtt állt James és egy titokzatos lány.Odasétáltam hozzájuk és köszöntem.
Szia!-köszöntek vissza
Krisztina,ő itt Peta!
Peta,ő itt Krisztina!-mutatott be James egymásnak
Örvendek!-mondta
Úgy szintén!-mondtam egy nagy mosollyal
Na,de nekem mennem kell!-mondta James
Sziasztok!-mondta Peta és James-sel sétáltam a kocsijáig
Mizu?-kérdeztem
Semmi,ő egyébként a partnerem!-mondta
Rájöttem!-mondta nevetve
Elköszöntünk egymástól,mert kapott egy SMS-t és beszállva az autójába elhajtott.Elég fura volt,de én is így döntöttem.Hazamentem.Kipattantam az autómból és bementem.
Szia Baba!-köszöntött egy csókkal
Szia!-köszöntem és leültünk a kanapéra
Annabelle?-kérdezte
Mi?-kérdeztem vissza
Nem nézzük meg azt a filmet?-kérdezte
De!-válaszoltam és csináltam egy kis popcornt
Leültünk és elindítottuk a filmet.Elég rémisztő volt és sokszor szorongattuk egymás kezét,de a végénél elaludtam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése