2015. november 15., vasárnap

2.évad 16.rész Jurassic és DWTS

Elég nehéz lesz ez a nap számomra.Reggel hamar kikelek az ágyból és első lépteim a fürdőszobába vezetnek,ahol megmosom az arcomat,fogat mosok és egy picinyke sminket is felteszek.Úgy döntöttem,hogy gyors tempóban lefürdök.Meleg vizet eresztek magamra és egy kis szappannal megmosom a bőrömet.Lassacskán kész leszek és bemegyek a szobába és leülök az alvó Kendall mellé.Nem szeretném felébreszteni de lábujj hegyen összeszedem a ruhámat és felöltözöm.
Hát lehet,hogy nem meséltem,de kiskoromban balettre jártam és jógáztam is.Sok versenyt is nyertem,de nem szoktam evvel kérkedni mások előtt.Felöltözve lemegyek a lépcsőn és halkan csinálok egy szendvicset magamnak.Lassan és csöndben megettem a szendvicsemet és hagytam egy cetlit az asztalon:
Kendall!
Elmentem a forgatásra és utána táncolni!Nagyon későn jövök!
Leraktam a tollat a fecni mellé és kimentem a házból.Beindítottam az autómat és kitolattam az utcára.Egy kis felébresztő zene kellett nekem ìgy bekapcsolom a rádiót,ahol John Newman száma,a Love Me Again-t hallhatom.Szeretem ezt a számot,így felhangosítom a rádiót.Nagy szerencsém van korán reggel,mert a kedvenc számaimat hallhatom.Megurultam a Studio elé és leparkoltam.Megfogtam a cuccaimat és besétáltam.
Jó reggelt!-köszöntem a többieknek
Szia!Neked is!-köszöntek
Már nyitottam az öltözőm ajtaját,amikor Mr.Spielberg megállított.
Krisztina!Változott a film menete!-mondta amitől egy kicsit kiváncsi lettem
Miben?-kérdeztem
Az Indominus Rex rád támad,de "Owen" vagyis Chris közbeavatkozik és a közelben robbanás történik,ami "elrepít"!-mondta amitől egy kicsit furcsa arcot vágtam
Rendben!-mondtam és bementem az öltözőbe
Kiléptem az ajtón és besétáltam a forgatás helyére,ahol elkezdődött az a jelenet,amiről Mr.Spielberg beszélt.Az ugrás következett,amikor a földre értem,akkor éreztem,hogy nagyon fáj a karom.
Jól vagy?-jött oda a stáb
Nem!Nagyon fáj a karom!-mondtam és összeszorítottam a karomat a fájdalomtól
Chris!Bevinnéd a korházba?-kérdezte Spielberg úr
Persze!-mondta és a kocsijához sétáltunk
Nagyon fáj?-kérdezte
Közepes!-mondtam
Rosszul ugrottál!-jelentette ki
Rosszul ugrottam?-kérdezte
Igen,láttam,hogy nem támaszkodsz a kezedre!-mondta
Ez igaz!-mondtam csodálkozva
A korházba beérve elmentem röntgenre és kiderült,hogy eltört a karom.Gyorsan begipszelték és már mehettem is.Beszálltunk Chris autójába és visszamentünk a forgatásra.Sokan csodálkozva nézték a karomat.Sajnos egy hétig nem járhatok forgatásokra és még egy hetet is ki kell hagyjak a Dancing With The Stars-ból.Bár a forgatás végéig ott maradtam és megnéztem,hogy szerepelnek a többiek.Kíváncsi leszek erre a filmre.Biztos fantasztikus lesz.Hála az istennek vezetni még tudok,így nem kellett senki se hazavigyen.Beálltam a kocsifeljáróra és felmentem a szobámba.
Mi történt édesem?-kérdezte Kendall
Eltört a kezem,mert rosszul ugrottam!-mondtam búslakodva és leültem az ágy szélére
Várj!-mondta,hozott párnát,betakart
Cuki vagy,de még van egy kezem!-mondtam és felnevettünk
Egy zacskót húztam a kezemre és lefürödtem.Nagyon jól esett a mai nap után.Bebújtam az ágyba és Kendall betakart.Nem kellett sok idő és már el is aludtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése