2016. március 15., kedd

Visszatérés

Sziasztok!
Újra itt vagyok! 
Sajnálom azt a rengeteg kimaradt időt,de most be szeretném pótolni. Sok idő telt el az előző rész óta,de annyi minden történt. Főleg csak rossz dolog. De egy biztos van,ami jó. Most szombaton volt a KCA. Jamesnek is lett egy új dala. Carlos szerepelt a Grease új változatában. Kendall és Logan sokat van együtt,hiszen a Heffron Drive még mindig sikeresebb.
Én nagyon sokat változtam azóta. De a blogolás nem. Sőt lett egy új blogom,amit nagyon szeretek. Ha szeretnétek beleolvasni itt a link:
shawnmendesconcert.blogspot.hu

Az új dolog pedig az,hogy változott az irási idő. Remélhetőleg,vagyis ahogy tervezem minden második szombat-vasárnap jönne ki egy-egy rész. Ez persze csak gondolom,hiszen nem mindig jön össze a különböző fontos tennivalók mellett. 

Szóval,szerintem ennyit akartam csak írni nektek. Úgyhogy szerintem,holnap kint lesz az új rész. Persze,ha ma be tudom fejezni. Nem tudom.

Sziasztok!
Megyek és írok nektek egy új részt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése