2016. július 19., kedd

2.évad 18.rész Mindenki tud mindenről

Tegnap tudtam meg mindent. Hihetetlenül boldog vagyok. Nagyon álmos maradtam,de felkeltem. Kikászálódtam az ágyból,majd lementem a nappaliba. Hiszen reggel nem volt ott mellett Kendall. De még ott se találtam. Sehol sem. Biztos elment Dustin-hoz. Besétáltam a fürdőbe és lefürödtem. Hamarosan mennem kell a forgatásra. Megmostam a fogamat és egy kis alapozót is felvittem. Felöltöztem aztán lementem a konyhába. Nagyon éhes vagyok. Csináltam magamnak egy szendvicset és megettem az almát. Ennyit a reggeliről. Már késésben vagyok. Kendall még mindig sehol. Lassacskán felhúztam a cipőmet és bezártam magam mögött az ajtót. Beültem a kocsimba és a Studiohoz hajtottam.
Hamar ott termettem végül is. Bementem és mindenki végig ölelt. Mi történt?
-Mi ez az ölelgetés?-kérdeztem mindenkitől
-Jó reggelt Krisztina! Hallottunk a nagy hirről!-mondta Mr.Spielberg
-Milyen nagy hír?-kérdeztem értetlenkedve
-Oh! Mi azt hallottuk,hogy maga terhes!-mondta
Jaj de buta vagyok. Álljunk csak meg! Honnan tud mindenki erről?
-Igen,jól hallották!-mondtam
-Remek! Sajnos nem tudom,hogy meddig maradhat munkaképes!  Nehogy baja essen a gyermekének!-válaszolta
-Semmi bajom nem lesz! Vigyázok magunkra! Úgyhogy sokáig maradhatok!-válaszoltam
-Biztos benne?-kérdezte
-Persze!-feleltem
-Akkor kérem öltözzön át abba a ruhába,amit az egyik asszisztens a székére helyezett!-válaszolta én pedig bementem az öltözőbe
Ott is volt a szerelés. Egy elegáns ruhát kaptam. Biztos valami érdekes részhez kell. Már alig várom. Remélem nem gondolták,higy nagyon hamar elkell hagyjam a forgatást és mindenkit. Amíg,jól vagyok biztosan,hogy nem szerethetnék elmenni. Bár erről nem csak én döntök. 
Felvettem gyorsan a ruhámat és elkezdtük az egészet.
Hamarosan dél és most van a szünetünk. 
-Szia terheske!-ült le mellém Chris
-Szia Chrissi!-nevettem
-Egyébként gratulálok!-mondta
-Köszi! Honna tud mindenki erről?-kérdeztem
-Kendall mindent feltett az internetre! Még a csapból is ez folyik!-válaszolta
-Mi??-kérdeztem
-Hogy vagy?-kérdezte
-Jól! Te?-kérdeztem
Nem volt sok kedvem semmihez. Miért nem kérdezett meg? Majd kell beszéljek vele.
-Sziasztok!-köszönt Anna (Chris felesége) és Jack (Chris fia)
-Sziasztok!-köszöntünk egyszerre Chris-szel
-Gyere ide Jack!-mondta Chris és felvette
-Hogy vagy Anna?-kérdeztem
-Remekül! Gondoltuk meglepjük Chris-t!-válaszolta
-Sikerült!-mondta Chris
-Öhm....Én nem is zavarok!-mondtam és felálltam
-Nem zavarsz!-válaszolta Anna és Chris együtt
-Biztos?-kérdeztem
-Dehogy zavarsz!-mondta Anna
-Mesélj!-kérlelt Anna
-Nincs mit éppen!-mondtam
-Gratulálok!-mondta kacsintva
-Köszönöm!-feleltem és ránéztem a hasamra
Csengettek.Mennünk kell a forgatásra.
-Sziasztok!-mondta Chris búcsúzóul a családjának
Visszamentünk ketten ès a producer azt mondta hogy előbb hazamehetük.Már alig várom hogy hazaérjek.Megmondom még nagyon dühös vagyok Kenre,de nem haragszom.Hamarosan ügy is elmondtam volna mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése