2015. augusztus 3., hétfő

2.évad 10.rész Szereplők+Ruha

Korán reggel keltem fel.Lementem a konyhába és főztem egy kávét.Ma megyek ruhát nézni az esküvőre.Persze,majd csak a Jurassic World után.Megittam a kávémat és készítettem egy kis rántottát is.Leültem az asztalhoz és megreggeliztem.Reggeli után elmentem a fürdőbe és letusoltam.Felöltöztem egy kényelmes ruhába és felvettem a cipőmet.
Bezártam az ajtót és beültem a kocsimba.
Ezt,a szépséget Kendall-től kaptam úgy 2 hónapja,mert,amit vettünk a lányokkal az bedöglött.Egy kicsit gyorsabban hajtottam most,de nem kellett,mert sok időm volt még.35 perc múlva kanyarodtam be a Studio-hoz.Kiszálltam a kocsiból és bementem.
Jó reggelt!-köszöntem
Jó reggelt!-köszöntek a szereplők és Stev
Bemutathatom a többi szereplőket?-kérdezte Mr.Spielberg
Persze!-mondtam és már mentünk is
Szóval,tegnap elmentél,így nem tudtad megismerni Nick-et és Ty-t!-mondta
Sajnálom,családi vészhelyzet volt!-mondtam
Nem baj!Akkor ő itt Ty Simpkins és Nick Robinson!-mondta
Sziasztok fiúk!-köszöntem nekik
Szia én Ty vagyok!-mondta az alacsonyabbik fiú
Szi-Szia én Nick vagyok!-mondta félénken a nagyobbik
Minden rendben van Nick?-kérdeztem
Persze!Minden!-mondta
Akkor jó!-mondtam neki és Stev bemutatta a többi szereplőt
Ő itt Omar Sy!-mondta Mr.Spielberg
Hello!-köszöntem
Szia!-mondta egy mosollyal
Ő itt Vincent D'Onofrio!-mondta
Hello!-köszöntem
Szia!-mondta és kezet ráztunk
Ő itt Irrfan Khan!-mondta Mr.Spielberg Irrfan-hoz lépve
Örülök a találkozásnak!-mondtam neki
Úgy szintén!-mondta
Ő itt pedig nem más mint BD Wong!-mondta Stev
Hello!-köszöntem
Szia!-mondta
Na,akkor üljünk le emberek és vegyük át a forgatókönyvet!-mondta Mr.Spielberg és leültünk egy-egy székre
Én Bryce és Nick mellé ültem.Eléggé rosszul éreztem magam,mert Nick csakis engem figyelt.
Nick!Figyelnél kérlek!-mondta Mr.S
Igen!-mondta
Utána,hála istennek,már nem figyelt.3 órás volt ez a "megbeszélés".Ott maradtam még a széken és esküvői ruhákat nézegettem.
Szia!-mondta Nick és leült mellém
Szia!-köszöntem és tovább nézegettem a ruhákat
Látom esküvői ruhákat nézel!Talán tervezel?-kérdezte
Nem,majd 1 óra múlva próbálok!-mondtam neki
Vagyis te menyasszony vagy?-kérdezte
Az vagyok!-mondtam neki
Itt a gyűrűm!-mondtam és elé tartottam
Király!Nincs kedved meginni velem egy kávét?-kérdezte
Van,de nem ma!Holnap?-kérdeztem
5kor?-kérdezte
Jó,de most mennem kell!-mondtam és a kocsim fele sétáltam
Beszálltam és az esküvői szalonhoz hajtottam.
Jó napot!-üdvözölt egy nő,amikor beléptem
Jó napot!-köszöntem
 Menyasszony?-kérdezte
Igen!-mondtam boldogan
Akkor,jöjjön velem!-mondta és bevitt a ruhák világába
Hány ruhát szeretne?-kérdezte a hölgy
Egyet az esküvőre,egyet a bulira és a buliba való legyen rövid!-mondtam
Rendben!-mondta
Sorra jöttem ki a szebbnél-szebb ruhákban.



Melyik legyen az?-kérdezte a hölgy
Az első!-mondtam neki

Akkor,megmutatom a rövidebb ruhákat is!-mondta és azokat is sorra húztam fel




Melyik legyen?-kérdezte kedvesen Második!-mondtam neki
Odasétáltam a pulthoz,kezemben a két ruhával.Úgy,döntöttem,hogy hazaviszem és beteszem őket a szekrénybe.
Ez összesen....47000 dollár lesz,a kiegészítőkkel!-mondta
Vettem még fátylat,nyakláncot,cipőt és karkötőt.Megfogtam a ruháimat és a kiegészítőket és betettem őket a kocsiba.Beültem és elmentem tankolni,mert már fogyóban volt a Diesel.Megtankoltam az autót és hazamentem.
Megjöttem!-mondtam kiabálva
Kendall leszaladt a lépcsőn és átölelt.
Hol voltál?-kérdezte
Ruhát venni az esküvőre!-mondtam neki vigyorogva
Ja,tényleg!-mondta
Megnézhetem?-kérdezte
Nem,majd az esküvőn látni fogod!-mondtam és megcsókoltam
Nem megyünk el egyet moziba?-kérdezte
De,menjünk!-mondtam és már be is ültünk a kocsiba
Most Kendall vezetett.Leparkoltunk a pláza parkolójába és bementünk.A szokásos volt a helyzet:rajongók tömegei.Mindenkinek próbáltunk autogrammot adni.Ez 1 óra alatt sikerült.Elmentünk a Don Pepe-be és vettünk egy-egy pizzát.Meg persze kólát is.Megettük a pizzát és a kólát,pedig magunkkal vittük.Megvettük a jegyeket a Nagyfiú 2-re.Imádtam az első részét.Beültünk a moziba és megnéztük a filmet.A moziból kijövet is csak röhögtünk.Még elmentünk nézelődni,de nem vettünk semmit.Kisétáltunk a parkolóba és beszálltunk a kocsiba.10 perc alatt haza is értünk.Elmentem fürödni és felhúztam a pizsimet.Felvettem Mircit és még játszottam vele.Behoztam az ágyba és ott játszottunk.De,most agresszív volt.Ha,agresszív,akkor gyorsan el is alszik.Így,is történt.Kendallt nem vártam meg az alvással,így én meg Mirci aludtunk ketten.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése