2015. augusztus 2., vasárnap

2.évad 9.rész Jurassic World válogató és búcsúzás

Ma van a Jurassic World válogatása.Remélem bevesznek.Imádom a Jurassic Park összes részét.Már 1 és fél hónapja megszületett a kis Henderson.10 napja volt a keresztelő.Olyan,jó keresztanyának lenni.Reggel kótyagosan keltem fel.Kendall már befejezte a BTR-t,mint mindenki.Nagyon hiányzik a sorozat.Elmentem a fürdőbe és lezuhanyoztam.Megmostam a hajamat és leöblítettem róla a sampont.Betekertem egy törölközőbe és fogat mostam.Bementem a szobába és megszárítottam a hajamat.Kivasaltam gyorsan és felöltöztem.
Felhúztam és lerohantam a lépcsőn.Felvettem a magassarkúmat és bezártam az ajtót.Beszálltam a kocsimba és a meghallgatásra hajtottam.Kendall az új bandája dalán dolgozik.A bandája neve:Heffron Drive.Nekem nagyon tetszik az összes zene tőlük.
Úgy háromnegyed óra alatt értem oda.Kiszálltam a kocsiból és bementem a váróba.Már ott nagyon sokan autogrammot és fotót kértek tőlem.Nagyon jól esett,de megijedtem.
Krisztina Fellows!-mondta egy nő
Bementem a terembe,ahol a kedvenc rendezőmet,Steven Spielberg-et láttam.Majdnem,elájultam.Elmondtam a szerepemet,mire a "zsűri" elfordult és susmorogni kezdtek.3 perc múlva rámnéztek és ezt mondták:Tiéd a szerep!
Úristen!Köszönöm!-mondtam és pár könnycsepp gördült le az arcomról.Ezek örömkönnyek.
Krisztina!Gyere velünk!-mondta Steven Spielberg
Utánuk mentem és bemutatták nekem a szereplőket.
Ő itt Chris Pratt!-mondta Stev (Steven Spielberg)
Szia!-mondtam és kezet ráztam vele
Szia!-mondta 
Ő itt Bryce Dallas Howard!-mondta Stev
Hello!-mondtam és kezet ráztam vele
Szia!-mondta és megölelt
 Ők itt Ty Simpkins és Nick Robinson!-mondta Stev


Kaptam egy SMS-t közben.Ez állt benne:Gyere azonnal haza Kriszti!Kyra és Logan el fognak menni!-ezt írta kendall
Úristen!-néztem megfagyva a telefonomat
Jól vagy?-kérdezte Mr.Spielberg
Nem mehetnék el?-kérdeztem
De,menj csak!-mondta
Mikor kell legközelebb jönni majd?-kérdeztem
Holnap 10:00-re!-mondta
Akkor én megyek,majd holnap akkor fiúk!-mondtam és rohantam a kocsimhoz
Beszálltam és gyorsan hazafelé hajtottam.Leparkoltam a ház elé,ahol már ott áltak Loganék meg Kendall.
Sziasztok!-mondtam,odarohantam Kyrához és megöleltem
Ez igaz?-kérdeztem
Igen,Olaszországba költözünk,de nyugi,mert minden évben 1× biztos,hogy jövünk!-mondta
Hiányozni fogtok!-mondtam nekik
Te is nekünk!-mondta Logan és megöleltem
Mennünk kell!-mondta Kyra
De,még felvettem a kis Melissát és megölelgettem.
Jó utat!-mondtam nekik
Jók legyetek és majd jövünk!-mondták nekünk ès közben beszálltak a kocsiba és elhajtottak
Nagyon fognak hiányozni.Bementünk a házba Kendall-lel és leültünk a kanapéra.
Megtervezzük az esküvőt?-kérdezte Kendall
Persze!-mondtam ès elővettem a laptopomat.Úgy 4 akár 5 órát ültünk a kanapén és mindent elintéztünk az esküvőre.
Felvettek a Jurassic World-be?-kérdezte
IGEN!-mondtam boldogan
Elmentem fürödni Kendall-lel.Jó sokáig ott ültünk a kàdban.Felkeltünk és megtörölköztünk.Bementünk a szobába és lefeküdtünk az ágyra.A fejemet ráhajottam Kendall mellkasára és átöleltem.Pár percig még beszéltünk,vagyis én beszéltem,mert valaki bealudt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése