2015. augusztus 8., szombat

2.évad 13.rész Esküvőnk

Ma van az esküvőnk Kendall-lel.Reggel csak úgy kiugrottam az ágyból.Ma
Október 16.-a van.Lementem a nappaliba és csináltam magamnak egy kávét.2 óra múlva jön a sminkes meg a fodrász,így van még időm.Nagyon sokáig terveztük a mai napot és nem hagyom,hogy bármi is elrontsa.Megittam a kávémat és elmentem hajat mosni és tusolni.Gyorsan lezuhanyoztam és rányomtam a sampont a fejemre meg persze átdörzsöltem.Gyorsan lemostam a sampont és becsavartam a hajamat egy törölközőbe.Megtörölköztem és felhúztam egy itthoni kényelmes cuccot.A koszorúslányaim Alexa,Makenzie és Krizia lesznek.A lányok elköltöztek,így a sulis barátság minden lánnyal megromlott,kivéve Kyrát.Mondjuk,ő sem tud ma eljönni.Alexa lesz a tanúm,Kendall tanúja pedig az öccse Kevin lesz.Nagyon sokan eljönnek ma,kivéve az anyukámat.Nagyon nagy szükségem lenne rá.Gyorsan megszárítottam a hajamat és úgy hagytam.A sminkes és a fodrász is megjött és elkezdtek engem széppé varázsolni.Kendall Carloséknál alszik,mert ez a szabály.A vőlegény nem láthatja,ilyenkor a menyasszonyt.Gyorsan kész lett a sminkem,amit imádok.

Most a hajam következik.A hajam elég hosszú és barna.Remélem egy gyönyörűség lesz.2 órába telt a hajam,amíg kész lett.Imádom,nagyon szép lett.
A sminkes és a fodrász elment,de közben Alexa jött meg.
Gyönyörű vagy!-mondta és megölelt
Te is!-mondtam neki
Imádom ezt a ruhát!-mondta a koszorúslány ruhájára célozva
Segítesz a ruhában?-kérdeztem
Persze!-mondta és segített nekem felsegíteni a ruhámat
Majdnem,elindultunk a csokor nélkül,de Alexa visszament és odaadta nekem.
Egy limuzinnal megyünk az esküvőre.  (saját kép)

Beszálltunk és a sofőr elindult.Egy kicsit hosszúnak tünt,de csak 30 perc volt.Ideges vagyok.Kiszálltunk a kocsiból és bementünk a templomba.

Ahogy,megláttak mindenki felállt.Belekaroltam apuba,aki elvezetett az oltárhoz.Ahogy,megláttam Kendall-t,hevesebben kezdett el verni a szívem.Odaálltam mellé és elkezdődött a szertartás.Ilyen,szmoking volt rajta.

Krisztina Fellows!Akarod,az itt megjelent Kendall Francis Schmidt-et hites férjedül?Tisztelni,óvni fogod,míg a halál el nem választ?Ott leszel mellette egészségben,betegségben,örömben,bánatban,szegénységben,gazdagságban?-kérdezte a pap
Igen!-mondtam és közben kicsordult pár könny a szememből
Kendall Francis Schmidt!Akarod,az itt megjelent Krisztina Fellows-ot hites feleségedül?Tisztelni,óvni fogod,míg a halál el nem választ?Ott leszel mellette egészségben,betegségben,örömben,bánatban,szegénységben,gazdagságban?-kérdezte Kendalltől a pap
Igen!-mondta Kendall
Akkor,házastársakká nyilvánítom önöket!Csókolja meg a menyasszonyt!-mondta a pap és Kendall megcsókolt
Most következik a lagzi.A menü hatalmas.A lagzi kb.5 perc séta,így mindenki sétálva ment.A terem lila,a templom pedig kékben volt.A templom,azért kék,mert ezt a színt választottuk,a lagzi,pedig azért lila,mert Kyrának is lila volt és a suliban megegyeztünk,hogy mind a kettőnknek lila lesz.Hamar odaértünk a vendéglőbe és mindenki elfoglalta a helyét.

Az ülésrendet,onnan tudták a vendégek,hogy volt egy-egy névtábla minden asztalnál.Az igaziakat kipostáztuk.

Szerintem nagyon jó lett.Én terveztem meg és csináltam meg mindet.A tanúink a vacsora előtt mind elmondták a beszédjeiket és megkezdődött a vacsora.Volt előétel,leves,főétel és desszert.Mindenki jól lakott és utána kezdődött a tánc.Mindenki táncolt és élvezte az estét.A torta is ideét vette,hogy megegyük.Ketten felvágtuk a tortát és megetettük egymást vele,csak utána kaptak a többiek.
Nem akartam megenni,mert olyan gyönyörű volt.Éjjeli 3kor ment el az utolsó vendég.Kendall-lel megbeszéltük,hogy ne menjünk nászútra,mert nekem kell menni a Jurassic World forgatásaira.Egy hotelben fogunk aludni,ami itt van a vendéglő mellett.Nem voltunk részegek,így tudtunk menni.Átmentünk a hotelbe és felmentünk a szobába.Én elmentem még fürödni.Csak folyattam magamra a vizet,de hiányzott a férjem,így kimentem hozzá.Annyira,imádom ezt mondani.Nagy meglepetésemre ő már aludt.Nagyon kellett ezen nevessek.Befeküdtem mellé és fél óra múlva én is bedobtam a szunyát.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése