2015. augusztus 1., szombat

2.évad 8.rész Melissa születése és leánykérés

Holnapra van kiírva Kyráék babájának a születése.Én leszek a keresztanya.Annyira várom.Így,még ma elmegyek Kyrával egyet mozizni.Korán keltem fel,mint mindig.Lementem a konyhába és adtam Mircinek innit és ennit.Felszaladtam a fürdőbe és befeküdtem a kádba.Jó sok vizet eresztettem magamra és még meg is mostam a hajamat.Csak úgy,feküdtem a forró habfürdős vizben.Fél óra múlva kiszálltam és megtörölköztem.Bementem a szobába és leültem az ágyra.A fiúk nincsenek itthon,mert forgatják az utolsó elötti részt.Sajnos,hamarosan vége van a BTR-nek.Megszárítottam a hajamat és kivasaltam.Felöltöztem egy sportosabb szettbe és felvettem a szandálomat.Már május van,de nálunk már meleg.
Kimentem és bezártam az ajtót.Beültem a kocsiba és Kyráék fele hajtottam.Kyra már kint állt és engem várt a nagy pocakjával.
Gyere!-mondtam és kinyitottam neki az ajtót
Beszállt és a pláza felé mentünk.Ott található a mozi.Kiszálltunk és bementünk.A moziig még 4 óra van,ezért bementünk egy kávézóba és ittunk egy kávét meg ettünk egy sütit.
Mi lesz a baba neve?-kérdeztem kiváncsian
Melissa Catherine Henderson!-mondta Kyra
Wow!Nagyon szép neve lesz!Büszke rá a keresztanyja!-mondtam neki,amin nagyon nevetett
Megyünk?-kérdezte
Persze!-mondtam és megittam az utolsó korty kávémat is
Elmentünk még nézelődni és vásároltunk pár ruhát magunknak,meg a kisbabának is.
Már csak fél óra a moziig!-mondtam az órára nézve
Akkor menjünk!-mondta és elsétáltunk odáig
Megvettük a jegyeket és elmentünk kólát meg popcornt vásárolni.Bementünk a terembe és leültünk egymás mellé.Betettük a pohártartóba a kólákat és beszélgettünk.A Halálos Iramban 6-ot nézzük meg.10 perc után sötétség lett és elkezdődött a film.Nekem nagyon tetszett.A film nem volt annyira hosszú.Kijöttünk a moziból és már a parkolóban voltunk amikor,valami váratlan történt.
Ooo!-mondta Kyra,amikor elment a magzatvize
Gyorsan szálj be!-mondtam Kyrának,aki ezt megtette
Gyors tempóban mentünk a korház fele,amíg Kyrának fájásai voltak.Felhívtam Logant.
Szia Logan!Gyere a korházba!MOST!-mondtam
Mi a baj?-kérdezte
Szerinted?Kyra szülni fog!-mondtam neki
Oké!Sietek!-mondta és letette a telefont
Beértünk a parkolóba és kisegítettem Kyrát a kocsiból.Berohantam a korházba és elmondtam,hogy mi a helyzet.A nővérek már hozták is a kereskesszéket és bevitték a műtőbe.
Be akar jönni vele?-kérdezte a doktorúr
Persze!-mondtam és rohantam vele befelé
Leültem egy székre és megfogtam Kyra kezét.Ez biztos fájdalmas,mert majdnem eltörte a kezemet.A szülés úgy 1 óráig tartott.Elég sok idő.Kivették a babát,aki egyből felsírt.Betakarták egy takaróba és odaadták Kyrának.
Jaj istenem!-mondtam és majdnem elolvadtam a látványtól
Kyra!Megfoghatom a kis kezét?-kérdeztem Kyrától
Persze!-mondta és már nyultam a kis kezéért


Anyuka!Most el kell vigyük!-mondta a nővér és elvitte
Leültem Kyra mellé és letöröltem róla az izzadságot.Kyrát bevitték egy szobába,ahol elaludt.Kijöttem a szobából és behajtottam az ajtaját.
A fiúk már ott ültek.
Sziasztok!-köszöntem nekik
Szia Kriszti!Kyra hol van?-kérdezte Logan
Nyugi,jól van,alszik!-mondtam neki
És a baba?-kérdezte
Az egy igazi kis csoda!-mondtam neki
Meglehet nézni?-kérdezte
Persze!-mondtam és elmentünk egy üveg ablakhoz,ahonnan lehet látni a babákat.
Ott van!-muttatam rá az ablakon keresztül
Oh de édes!-mondta
Az!-mondtam neki 
Logan még ott ált,de én visszamentem a fiúkhoz.Leültem Kendall mellé és a vállára döntöttem a fejemet.Felállt és letérdelt elöttem.
Kriszti!Leszel a feleségem?-kérdezte

Úristen!Persze,hogy leszek!-mondtam és közben sírva fakadtam
Felhúzta az ujjamra a gyűrűt és leült mellém a székbe.Én csak sírtam úgy 10 percig,mert nagyon boldog voltam.Csak Kendall kezét fogtam egész végig.Már Logan is visszajött és elmeséltük neki a hírt.Örült neki,bár csak Kyrára és Melissára gondolt.Érthető.Úgy 3 óra múlva jött a doki és azt mondta,hogy bemehetünk,de csak ketten.Én meg Logan mentünk be,a többiek kint maradtak.Hála az istennek nagyon jól van Kyra.Logan csak a kezét fogta egész idő alatt.Én magukra hagytam őket.Kimentem az ajtón és csak Kendall meg Carlos volt ott.
James?-kérdeztem
Elment randizni!-mondta Carlos
Kendall!Menjünk haza!-mondtam neki álmosan
Jó menjünk!Szia Carlos!-mondta Kendall és elköszönt Carlostól
Sziasztok!-mondta
Beültünk a kocsiba és hazamentünk.Én a kocsiba elaludtam.
*Kendall szemszöge*
Kriszti elaludt a kocsiban,így felvettem a karjaimba és bevittem a házba.Felvittem az emeletre és betakartam.Én még elmentem fürödni és fogat mosni.Felhúztam a pizsamámat és befeküdtem a szerelmem mellé.Megpusziltam a homlokát és elaludtam.




2 megjegyzés:

  1. Wááááááááááááááááááááááháháháháháháhháhááháhááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá :333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    VálaszTörlés