2015. augusztus 7., péntek

2.évad 12.rész Névnap

Reggel kótyagosan keltem fel.Lementem a konyhába és főztem magamnak egy kávét.Kendall már 6kor elment Dustin-hoz dalt írni.Elmosogattam gyorsan,hiszen tegnap nem tudtam.Ma van a névnapom.Felmentem a szobámba és felvettem egy nyári kényelmes ruhát.
Bementem a fürdőbe kifésülni a hajamat és fogat mosni.Lementem a lépcsőn és elvettem a pultról a kocsikulcsomat.Bezártam az ajtót és beszálltam a kocsimba.Beindítottam a motort és a Studio felé hajtottam.Kiszálltam az autóból és besétáltam a sötét Studio-ba.
Haló?Van itt valaki?-kérdeztem
Egyszer,csak felkapcsolták a villanyt és egy tortát pillantottam meg Chris Pratt kezében.

Boldog Névnapoot,Boldog Névnapoot,Boldog Névnapot Kriszti,Boldog Névnapot!-énekelte mindenki
Jaj,de kedvesek vagytok!-mondtam és mindenkit megöleltem
Nick felvágta a tortát és megettük.Pont jól jött egy kis édesség.A torta után átöltözött mindenki és kezdődött a forgatás.Egy kicsit megizzadtam,mert sokat kellett futni.A forgatás után áthúztam a rendes ruhámat és most jött csak még a meglepetés.Én,Nick,Ty,Chris és Bryce elmentünk moziba.Az Elnök Végveszélyben című filmet néztük meg.A mozi után menni akartam,de ők ragaszkodtak egy vacsihoz.
Túl sok ez már!A mozi meg a torta is elég!-mondtam nekik
Nem elég!-mondta kacsintva Chris és átölelt barátilag
Ettünk egy pizzát meg kólát.Ez volt a vacsi.
Köszi szépen mindent!-mondtam nekik,amikor a parkoló fele sétáltunk
Semmiség!-mondták
Az én autómmal mentünk,így mindenkit hazavittem és én is hazafelé indultam.Leparkoltam az udvarban és bementem a házba.
Szia Baba!-mondta Kendall és megcsókolt
Szia!-köszöntem
Boldog Névnapot!-mondta
Köszi!-mondtam
Nem megyünk el moziba?-kérdezte
Onnan jövök!-mondtam nevetve
Akkor,más?-kérdezte a perverz mosolyával
Nem tudtam válaszolni,mert felkapott és felvitt a szobába.
(A többit a fantáziátokra bízom)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése