2015. augusztus 4., kedd

2.évad 11.rész Kávézás

Reggel csak úgy kiugrottam az ágyból.Nem is értettem.Ma nincsen forgatás a Jurassic World-ben és be sem kell menni,mert Mr.Spielberg-nek valami dolga akadt.Lementem a konyhába és csináltam reggelit magamnak meg a vőlegényemnek.Olyan,jó ezt kimondani.Kendall is velem ébredezett,csak ő addig,elment fogat mosni.Megcsináltam a rántottát,de nem láttam sehol.Felmentem a fürdőbe ő,pedig csak sugdolózott a telefonjába.
Te meg mit csinálsz?-kérdeztem viccesen
Öhmm....Semmit,csak anyuval beszéltem!-mondta
Oké,gyere enni!-mondtam neki és megfogtam a kezét
Lejöttünk együtt a lépcsőn és megreggeliztünk.Én nekiálltam ebédet csinálni.Az ebéd gyümölcsleves és saláta lesz.Gyorsan kész lettem vele.De,1 órás késéssel,mert el kellett mennem bevásárolni.Így,1 órára lettem kész.Megebédeltem Kendall-lel és felmentünk a szobánkba.Bekapcsoltuk a tv-t és megnéztük a Lopott Idő című filmet.A film után elmentem öltözni és fogat mosni meg hajat fésülni és kivasalni.

Jól légy!Majd hívj!Szeretlek!-mondta Kendall és adott egy csókot
4re lettem kész és felhívtam Nick-ket.Azt,mondta,hogy a plázában találkozzunk,így odamentem.Leparkoltam a kocsival és bementem a plázába.A kávézó előtt vártam rá kb. 5 percet,mire megjelent.
Szia!-köszönt és megölelt
Szia!-mondtam furán
Bementünk a kávézóba és Nick rendelt 2 kávét.
Meghozta a pincér és már ittuk is.Isteni volt.Soha nem ittam még Starbucks kávét.
Köszi a kávét!-mondtam Nick-nek
Semmiség!-mondta
Nem akarsz eljönni velem mozizni?-kérdezte
De,miért is ne!-mondtam és felálltunk
Elsétáltunk a moziig és vett Nick 2 jegyet Az Elnök Végveszélyben című filmre.Beültünk egymás mellé a moziba és vettünk egy-egy közepes kukoricát meg egy nagy kólát.A film akcióról és lövöldözésről szólt leginkább.Nekem nagyon bejött.
Köszi a mozit is!-mondtam Nick-nek
Szivi!Nem akarsz velem vacsorázni?-kérdezte
Na azt már nem!Akkor,én fizetek!-mondtam neki
NEM!!!-mondta
Jó!-mondtam durcisan,amin ő nagyot nevetett
Elmentünk egy pizzériába és rendeltünk egy nagy pizzát 2 kólával.A pizzán megosztozunk.A pizzériában sokat beszélgettünk és sokat tudtunk meg egymásról.Nicholas James Robinson a teljes neve,Seattleben született,4 testvére van és a Melissa & Joey sorozatban is szerepel.A pizzázás után kimentünk a parkolóba és zenét hallgattunk.Úgy 1 óra múlva hazamentem.Ő,pedig a saját kocsijával ment.Bementem az ajtón és leültem Mirci mellé a kőre.Egy kicsit játszottam vele,amikor lejött Kendall.
Szia kicsim!Milyen volt a kávézás?-kérdezte
+ a mozi és a pizza is jó volt!-mondtam nevetve
Ja értem!-mondta és megcsókoltam
Felmentünk a szobába és ledőltünk az ágyra.
(A többit a fantáziátokra bízom)



2 megjegyzés: