2015. július 6., hétfő

21.Carlos és Vanessa szakítása+Carlexa

Reggel 10 óra fele keltem fel.Mindenki ébren volt.Felvettem a nadrágomat és lementem a lépcsőn.A lányok a tv előtt ültek.
Jó reggelt!-köszöntem
Reggel??-kérdezték és röhögtek
Hahaha,nagyon vicces.-mondta csúf hangon
Jó,bemegyünk a Studioba?-kérdezte Vanessa
Persze.Mindenki készen van?-kérdeztem lelkesedve,mert már rég láttam Kendallt
Igen!-mondta mindenki
Lementünk a kapuhoz,Jennifer bezárta az ajtót,Challen kihozta a kocsit a garázsból és már indultunk is.Izgatott voltam.27 perc múlva oda is értünk.
Kendall!!-kiabáltam
Kriszti!!-kiabált vissza
Rohantunk egymás felé és egy hatalmas csókot adtunk egymásnak.Elhúzodott a csókból és ezt súgta a fülembe:
Nem akarsz bejönni az öltözömbe?-kérdezte
Oké!-mondtam határozottan
Befejeztük a csókolózást és kézen fogva mentünk be az öltözőjébe.Bementünk,én előre és ő bezárta az ajtót.
Miért zártad be az ajtót?-kérdeztem
Szerinted?Nem akarsz velem lefeküdni?-kérdezte a ravasz mosolyával
Jó!Lehet róla szó!-mondtam én is egy ravasz mosollyal
Akkor gyere!-felkapott és a dereka köré fontam a lábaimat
Csókolózva mentünk el egy kanapéig.Ott letett és levette a nadrágját.Ohh.Leült mellém én pedig felkeltem a kanapéról melette és levettem a pólóját.Így vettük le minden ruhánkat.Bő 30 perc után lihegve döltünk vissza a kanapéra.Én a fejemet a mellkasára hajtottam.Még ott pihentünk kb. 5 percig,utána felkeltem és felöltöztem.
Jó volt!-jelentette ki a hátam mögött Kendall
Szerintem is,de most ki kéne menjek!-mondtam a lányokra célozva
Miért?-kérdezte meglepődve
Itt vannak a lányok!-mondtam neki szemrehányóan
Ja,oké menj csak,pár perc múlva én is jövök.-mondta
Oké.-válaszoltam és felöltözés után kimentem
Vanessát vettem észre egy nem messzi padon sírva.Odarohantam hozzá.
Úristen!Mi a baj?-kérdeztem és leültem mellé
Carlos szakított velem.-mondta lágyan és össze is omlott
Úristen!Az a patkány!-mondta vígasztalva őt
Ja!De egy kicsit magamra hagynál?-kérdezte kisírt szemekkel
Persze,ha kell valami akkor csak szólj.-mondtam neki
Úgy lesz.-mondta és a tenyerébe temette az arcát
Megláttam Carlost és agresszív lettem.Odarohantam hozzá és adtam neki egy pofont.
Mi a fene bajod van?-kérdezte
Hogy mi?Még te kérdezed?Szakítottál Vanessával!Összeomlott!-mondtam neki már vörösen
Jah,bocsi de én mást kedvelek.-mondta félve még egy pofontól
Kibe?-kérdeztem kiváncsian
Alexa Vegába!-mondta lelkesedve
Alexa Vegába?A legjobb barátnőmbe?-csodálkoztam
Ha az akkor igen!-mondta karba téve a kezeit
Hol találkoztatok?-kérdeztem
Tegnap elmentem a plázába,mert vettem jegyet a Rossz tanár cimű filmre,ott találkoztam a mozi előtt Alexával,egymás mellett ültünk a film alatt.Sokat beszélgettünk.A film után kijövet is folyton beszéltünk,mire ő elém állt és megcsókolt.Ennyi volt az egész!--mesélte el a sztorit
De miért szakítottál Vanessával?-kérdeztem
Nem akartam úgy együtt lenni vele,hogy megcsókolt valaki.-mondta
Oké!És Alexával most együtt vagytok?-kérdeztem
Aha,nagyon aranyos lány.-mondta ábrándozva
Jó,most mennem kell!Szia!-mondtam neki és elindultam Kendallhöz
Én haza megyek.-mondtam neki
Oké!Szia!-mondta és adott egy búcsú csókot.
A lányok azt mondták,hogy elmennnek moziba,így elvittem őket.Vanessa és én nem akartunk menni.Nem is beszéltünk erről az ügyről.Leparkoltam a kocsival és kinyitottam az ajtót.Bementünk és rohant is az emeletre és bevágta a szobájának ajtaját.Sajnáltam.Bementem a fürdőbe és lefürödtem.Magam köré tekertem egy törölközőt és felmentem a szobámba.Leültem az ágyra és felvettem a pizsim.Bebújtam az ágyba és gondolkoztam.Fáradt voltam,így el is aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése