2015. július 19., vasárnap

2.évad 4.rész Esküvő

Ma van Logan és Kyra esküvője.5 hónapon át terveztük.Én vagyok a tanú.Egy kicsit félek.Minden elkészítve.Már csak az esküvő van hátra.16:45kor kezdődik.Most 12:6-ot mutat az óra.Éppen a fodrász és a sminkes van soron,hogy elkészítse a sminkeket és frizurákat.Logan tanúja Carlos.Pont Kyrát sminkelik és Ashley haját csinálják.Utána én következem.
*Kyra sminkje*
Azért,lett arany és lila a sminkje,mert ezek a színek lesznek "jelen" az esküvőn.16 órakkor lettünk kész.Felöltöztünk,utána pedig segítettünk a menyasszonynak.Olyan,jó ezt kimondani.Halston,Ashley,Sarah,Samantha,Krizia,Makenzie,Challen,Jennifer és Alexa rózsaszín ruhában voltak.Én egy hosszabb barna ruhában.Nem is értettem.
Kyra,én miért vagyok barna ruhában?-kérdeztem Kyrát
Mert te vagy a tanúm!Nem tetszik?
De!!
Akkor,már értem.A tanú más ruhában van,mint a koszorúslány.Felöltöztünk és segítettünk Kyrának.
*Koszorúslány ruha*
*Az én ruhám*
*Kyra ruhája és haja*

Valami eszméletlenül nézel ki!-mondtam és adtam egy ölelést.
Megyünk?-kérdezte
Várj!-mondtam és elmentem az asztalhoz,ahol a csokor hevert.
Elvettem és odaadtam neki.
Köszi!-mondta könnyes szemekkel
Szivi,de ne sírj,mert lefolyik a sminked!-mondtam amitől egy kicsit jobban lett.
*Csokor*

Még valami:Az esküvő nem templonban lesz.Hanem egy gyönyörű hotel udvarán.Mi a hotelben készülődtünk.Így az út nem volt sok.
*Udvar*

Odajött az apukája és belékarolt.A lányok mentek előre.Én voltam az utolsó Kyra előtt.Megérkeztem az oltárhoz és már jött is Kyra.A vonulás közben mindenki felállt.Kyra megállt Logan előtt és el is kezdődött.A pap meg is szólalt.
Tisztelt Egybegyültek!
Azért,jöttünk ma így össze,hogy részesei legyünk-e két fiatal házasságában.
Logan Henderson!Elfogadod-e hites feleségedül az itt megjelent Kyra Ramsay-t és óvni-védelmezni fogod-e mindenben,amíg a halál el nem választ?
IGEN!!-mondta Logan
Kyra Ramsay!Elfogadod-e hites férjedül az itt megjelent Logan Hendersont és óvni-védelmezni fogod-e mindenben,amíg a halál el nem választ?
IGEN!!-mondta Kyra
Akkor,a rám ruházott hatalomnál fogva,önöket házastársá nyilvánítom!Csókolja meg a menyasszony!-mondta a pap és Logan már hajolt is a csókért.
Annyira megható volt,hogy sírva fakadtam.Ezután,kezdődött a buli.A buli a hotel egyik nagy termében volt.
*Terem*
Nagyon lila volt,de nekem nagyon tetszett.Mindenki magával hozta a meghívót,mert azon van rajta,hogy ki hol ül.
*Csipkés meghívó*
Ez is gyönyörű volt.Ezt az egészet,kb. majdnem én szerveztem.A csipke mind a kettőnknek bejött és Logan sem ellenezte.A vacsorát is tálalták.Hatalmas menüsor volt.Mindem finom.Pezsgőt is kaptunk.A vacsora után következett a torta.
*Torta*
Ez már nekem is tulzás volt.Mondjuk,úgy 150-en voltunk.A torta vaníliás piskótából és csoki krémből állt össze.A kedvenc kombinációm.Ezt,mondjuk Kyra választotta.A torta után következett a tanúk beszéde.
Én voltam az első.Eléggé izgultam.Kaptam egy mikrofont és kiálltam a színpadra.
Tisztelt Egybegyültek!
Elöszőr is köszöntsük a gyönyörű menyasszonyt!
A megismerkedésünk a suliban történt.Ő volt az aki legelöszőr állt hozzám jó szemmel.Utána jöttek a többiek.A "kapcsolatunk" utána egy igaz örök barátságba ment át.A Hollywood-i történetek,amiket neki meséltem,azok lenyűgözték őt.Ezért,döntöttem a következő nyári szünetben,hogy elhozom őt ide.Itt találkozott Logannel.A kapcsolatuk mindig is gyönyörű volt.A szilveszteri buli elött elmentem Logannel vásárolni.Akkor,parkolt le egy ékszerboltnál.A választás gyönyörű volt.A buli középpontja.Az IGEN szó hatalmas fordulópont az életetekben.Úgyhogy rövidre zárom!Ti egy igazán gyönyörű pár vagytok!Sok sikert a továbbiakban is!Szeretlek titeket!
Ez volt a beszédem.Hát nem volt jó,de mégis,mert nagyon sokan tapsoltak.Lehet,azért,mert vége van.Odamnetek Kyrához és megöleltem.
Szupi voltál!-mondta nekem
Tényleg?-lepődtem meg
 Igen!-mondta
Elmentem az asztalhoz,ahol ültem és addig Carlos mondott beszédet.A beszéd után folytatódott a buli.Ez éjelig tartott.A jegyespár elment a nászútjukra.Hawaii-ra.Én is akarok menni.Én hazamentem Kendall-lel.Ementem még egy kis erővel fürödni.Csak folyattam magamra a vizet.Kiszálltam a kádból és felvettem a pizsimet.Mirci sétált a konyhában,mert éhes volt.Adtam neki ennit és felmentem a szobánkba.Kendall még fürdött.Mirci felugrott az ágyra és mellém feküdt nagyon édes volt. (saját kép)
Kendallt nem vártam meg az alvással.Mircivel aludtam el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése