2015. július 21., kedd

2.évad 5.rész 3 éve együtt Kendall-lel és divatbemutató

Ma vagyunk együtt Kendall-lel 3 éve.El sem hiszem.Ma van a divatbemutatóm.Azóta,mióta végeztem a sulival neki is kezdtem.Sok ruhát terveztem és adtam el.Mára már van egy cégem is.Énekesként is jeleskedem.Sok fesztiválon léptem már fel.Sokan is ismernek.Olyan,jó hiresnek lenni.Az évfordulónkat ma nem tudjuk megünnepelni,mert divatbemutató van,de utána megyünk vacsizni.Hamarosan indul a repülőnk.Dubai-ban lesz ez az egész.5 perc múlva max. el kell indulnunk.Már minden be van pakolva és készen is vagyok.Egy napot leszünk csak ott,mert nem akarok most nyaralni.
Induljunk!-mondta Kendall
Megyek!-mondtam a lépcsőről sietve lefelé
Lesiettem a lépcsőn és már száltunk is be a kocsiba.Mircit is visszük magunkkal.Ő most egy ketrecben alszik.Remélem minden megvan.Remélem!A repülőtérre hajtott Kendall.
A repülőtérnél a parkolóban csináltuk ezt a vicces fotót.Siettünk is.Volt még időnk,így leültünk egy székre.Nekem remegett mindenem.
Mi a baj?-kérdezte halál komolyan Kendall
Csak félek!Mi lesz ha elszúrom?-mondtam már majdnem sírva
Semmi baj nem lesz!-mondta és összefonta a kezét az én kezemmel
Pár perc múlva Kendall elment megvenni a jegyeket én,addig bekukkantottam Mirci ketrece ajtaján.Már engem nézett.Olyan,cuki volt.  (saját kép)
Olyan,édeske.Kendall vissza is jött.
Mehetünk!-mondta 
Oké!-felálltam és már indultunk is

A poggyászokat elvitték és még Mircit is.Remélem nen lesz semmi baja.Leültünk egymás mellé.Nem érdekelt semmi csak a zene.Valahogy,az nekem stressz levezető.Az út 13 órás volt.Jaj.A leszállást már nagyon vártam.Nagyon gyorsan eltelt az idő.A Dubai repülőtéren hívtunk is egy taxit és indultunk a helyszínre.A szállodához hamar odaértünk.A látvány valami gyönyörű volt.
Ebben a hotelben van a divatbemutató is.Bementünk a szállóba és már el is vitték a csomagokat.Az információs pultnál oda is adták a kulcsokat.A szobánk száma a 19F volt.A szobánk is valami hihetetlen volt.
Ledöltem az ágyra és telefonoztam,úgy is a divatbemutató 5 óra múlva lesz.Meguntam a semmit tevést,így kiengedtem Mircit a ketrecéből és játszottam vele.  (saját kép)
Nem tudom mi ütött belé,de nagyon agresszív lett.Nagyon karmolt.Letettem,amire eldölt és pár perc múlva szunyált is.  (saját kép)

Kidugota a nyelvét.Olyan,édi.A macskázás után készülődtem.Elmentem hajat mosni,fogat mosni,hajat vasalni,felöltözni és sminkelni.


A divatbemutatóra a készülődések után még 30 percet kell várni.Már most elindultunk,hogy minden meglegyen.A várakozás hamar eltelt és már mindenki elfoglalta a helyét.És már ideges voltam és beszédet is kellett mondani.
Sziasztok!
Én Krisztina Fellows vagyok!
Ez az én divatbemutatóm és az én tervezett ruháim!
Remélem tetszeni fognak!-mondtam és elmentem a színfalak mögé.Nagyon sok modell volt és ruha.A bemutató 1 órás volt.Még jó,hogy ideges voltam és + még zsűri is lesz.Remek!A színfalak mögött hallottam a sok tapsot.A divatbemutató sokkal előbb vége lett,mind gondoltam.Vagyis gyorsan elment az idő.
Hello!
Remélem nagyon tetszettek a ruhák és most következzék a zsűrizés!-mondtam és leültem Kendall mellé a közönségbe.Senki se tudott jönni Hollywoodból,ami egy kicsit elszomorított.
1.Zsűri:Krisztina!Nekem nagyon tetszettek a ruháid és vannak olyanok is amiket szivesen hordanék!Remélem sok sikert érsz majd el az életben!10 pont!-mondta Victoria Crusader,a világhírű modell
2.Zsűri:Hát..van még mit dolgozni rajta,de egy kezdőtől nem rossz!Kivánom,hogy még sok siker legyen mögötted!8 pont!-mondta Crisofer Pichard,a divatdiktátor
3.Zsűri:Imádoom!Egyszerűen fantasztikus!Én szeretnék sok ruhát rendelni!Majd hívlak!-mondta Crystal Matika,a világhírű divatőrült
4.Zsűri:Jó!Sok ruhád tetszett!Várom a következő bemutatódat is!-mondta Gareth Mendez,divattervező,a híres Mendez Fashion megalapítója
A pontjaim 40/38.Azta!A divatbemutatón még beszélgettem a leendő ügyfeleimmel és még sokan rendeltek ruhát tőlem.A bemutató után vacsorázni hívott Kendall.Nagyon éhes voltam,ennyi idegeskedés után.A vacsora nagyon izlett.Pizza volt.Imádoom a pizzát!A szobánkba rendeltünk kólát és fagyit is.Jó lesz desszertnek.A desszert előtt én elmentem fürödni Kendall-lel.
Beültünk a kádba és csak egymást néztük.Olyan,jó volt ez a meleg víz.Egyszerűen csodás.20 perc múlva kiszáltunk és felöltöztünk.Pár perc múlva hozták is a desszertet.Annyira,szeretem a fagyit és a kólát.Megettük és megittuk a desszertet.Befeküdtünk az ágyba és játszottunk Mircivel.Mircivel együtt aludtunk el.
*MÁSNAP*
Egy kicsit késésben voltunk,amikor felkeltünk.Hatalmas siettségekben bepakoltunk,felöltöztünk.A hotelben leadtuk a kulcsokat és hívtunk is egy taxit.A taxival pont odaértünk a reptérre,amikor megszólalt a hangoskimondó,hogy kezdjük meg a beszállást.Gyorsan megvettük a jegyeket és beszálltunk.Épp,hogy beértünk a reptérre.Mázlink volt!Leültünk egymás mellé és már vettem is fel a fülesemet a fejemre.Mirci megint nem utazhat velünk.Nagyon jó lenne látni őt!A repülőút hamar eltelt és le is szálltunk a gépről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése