2015. július 9., csütörtök

22.2 éve együtt és két nap Alexával

Ma augusztus elseje van.2 nap és már 2 éve leszünk együtt Kendall-lel.Imádok vele lenni.Ma Alexával megyek sétálni.Ők már több,mint 1 hónapja vannak együtt Carlossal.Nagyon boldogok.Vanessa elköltözött másnap a hír után.Nagyon meglepődtünk.Már csak perc és itt van Alexa.
*7 perc múlva*
Csöngettek,lerohantam a lépcsőn és kinyitottam az ajtót.
Szia Alexa!-köszöntem és megöleltük egymást
Szia,mizu?
Semmi,veled vagy veletek?-kérdeztem hatalmas mosollyal
Elvagyunk Carlossal!
Mehetünk?-kérdeztem
Persze!
Kimentünk a garázsba a biciklimért és a kosárlabdámért.
Miért hozod a kosárlabdád?-kérdezte furcsán
Szeretnék majd a suliban kosarazni,ahol van kosárpalánk
Oké,úgy is szeretek kosarazni!-mondta már várva a pillanatot
Felpattantunk a biciklinkre,kezembe vettem a labdát és úgy indultunk a suliba.Kb.18 perc alatt odaértünk. Leszálltunk a bicikliről és letámasztottuk egy falhoz.
*Biciklim*
*Alexa biciklije*
Odasétáltunk a kosárpalánkhoz,kezembe a kosárlabdámmal.Vagy 5 óráig kosaraztunk.Nagyon megizzadtunk.Fáradtan döltünk le a betonra.Összeszedtem magam és felhúztam Alexát.Megnéztem a telefonomon az időt.Azta,csak ez volt a reakcióm.Már 9 óra van.Felpattantunk a biciklinkre.Alexáékhoz tekertünk.
Aludhatok nálad?-kérdeztem őt,mert semmi kedvem sem volt hazamnenni,olyan fárdt voltam.
Persze,gyere csak.-mondta
Bementünk a házba és felkisért a vendég szobába.Wow!Ez gyönyörű!
Ez a szobád!-mondta és megmutatott mindent.
Köszi!Hálás vagyok!-jelentettem ki a lélegzetemet visszatartva
Én megyek aludni!Ha akarsz fürödni,akkor a földszintre lemész és onnan a balra lévő első ajtó az!-mondta
Oké!Köszi!Szia!
Szia!
Lementem megkeresni a fürdőt és lefürödtem.Fürdés után felmentem a szobába.
*Szoba*
Ledöltem az ágyra és elaludtam.
*MÁSNAP*
Kb. 8kor keltem fel.Kómásan keltem.Lementem a fürdőbe és rendbe szedtem magam.Kimentem és megkerestem a konyhát.3 perc múlva meg is találtam.Keresgéltem halkan a konyhaszekrényekben,mert Alexa még aludt.Megtaláltam a melegszendvicssütőt.Elővettem és neki kezdtem a reggeli készítésének.A kedvenc dolgait raktam bele:Löncs,paprika,sajt és vaj.Magamnak is csináltam.
*Melegszendvicsek* (saját képek)

Kakaót is csináltam mellé.Annyira finom volt.Gondoltam ebédet is csinálok.Az ebéd rizottó lesz.Egyszerű,de nagyszerű."Kotyvasztottam" már egy ideje,amikor megjelent Alexa.
Jó reggelt!Csináltam neked reggelit és most kezdtem el az ebédet.-mondtam hálásan
Neked is!Köszönöm,de nem kellett volna!-mondta átölelve engem
Dehogy is nem.Ülj le és edd meg a reggelit!-mondtam viccesen
Jó,Jó Anyu!-mondta röhögve
Én is röhögtem.Amíg,ő megette a reggelijét én,addig megcsináltam az ebédet.Elment fürödni,addig én megterítettem.Pár percen belűl megjött és leültünk ebédelni.Isteni volt.
Ez valami csodás volt!-mondta dicsekedve
Köszi!Nem akarsz eljönni a Csopába?-kérdeztem 
Mi az a csopa?-kérdezte érdeklődve
Csopa,vagyis a Csodák Palotája!Ott minden biológiai dolgot kilehet próbálni.
Nagyon jól hangzik!Menjünk!-mondta
Remek!Megyek öltözni,mert ugye nem lehet pizsiben menni!
Én is!-rohantunk fel az emeletre
Mentünk még sminkelni és hajat mosni.
*Haj,Smink,Ruha*







Indultunk az udvarra és beszálltunk a kocsiba.A Csopa 3 órára van.Ezt még azért közöltem Alexával,aki ezt nem bánta.Az egész utat végig zenésztük és párszor megálltunk pl.:tankolni,wc-zni és vásárolni.Egy kicsit hosszú volt az út.A Csopa már nyitva volt.Mindent kipróbáltunk és sokat nevettünk.
*Csopa karkötő* (saját kép)
Nem megyünk moziba?-kérdezte a Csopa után Alexa
Jó,mehetünk!-mondtam
Hol van a legközelebbi mozi?-kérdezte
A WestEnd-ben!
Messze van?-érdeklődött
Nem,nincs!
Akkor menjünk!-jelentette ki
Kimentünk a parkolóba és a WestEnd felé hajtottunk.Negyed óra múlva odaértünk.
*WestEnd felirat* (saját kép)
Bementünk és megkérdeztem egy hölgyet az információs pultnál,hogy hol van a mozi,mert még soha nem voltam ebbe a plázában.Pár perc sétálás után megtaláltuk.
*Cinema City Felirat* (saját kép)

Az Élet Fáj című filmet néztük meg.Nekem tetszett a film,ugyan úgy mint Alexának.A film 22 órakkor lett vége.Amikor,megláttam az órát megijedtem.
Nem aludhatnánk inkább egy hotelben?-kérdezte Alexa
Én is ezt akartam volna javasolni!-mondtam kedvesen
Akkor,aludjunk hotelben.
Rendben.
Lementünk a WestEnd parkolójába é
s elindultunk.Láttunk egy hotel feliratot.Bingó!Leparkoltunk a hotel előtti parkolóban és bementünk.
Jó estét hölgyeim!-köszönt a hölgy
Jó estét!Ma északára szeretnénk egy szobát!-mondtuk neki
Rendben,de csak franciaágyas szobáink vannak.-mondta
Nem baj!-mondtam mert barátok vagyunk és kiskorunkban is aludtunk egy szobában
Rendben,itt van a kulcs!-mondta és nyújtotta a kulcsot elénk
Elvettük, felsétáltunk az emeletre és megkerestük a szobát.Megtaláltuk és egy csoda tárult elénk.Wow!
Úr isten!-mondta hangsújozva a szavakat Alexa
Hát ja!-csak ennyit tudtam mondani
Elmentem fürödni és lemosni a sminkemet,Alexa is így tett.Persze nem volt nálunk pizsi,így ugyan abban a ruhában aludtunk,amiben jöttünk.Fáradtan döltünk le az ágyra.
Remek volt ez a nap!-mondta sikítva
Szerintem is!-mondtam visszagondolva mindenre
Egy kicsit még beszélgettünk és már aludtunk is.
*MÁSNAP*
Csodásan keltem,mint Alexa.Rendbe tettük magunkat és már indultunk le a halba.Ott már fojt a reggelizés.Mi is csatlakoztunk.Ez a reggeli volt a legjobb.
Ez isteni!-mondtuk egyszerre Alexával,ami röhögésbe fulladt
Megreggeliztünk és mentünk fizetni.
Jó reggelt!-köszönt a hölgy
Jó reggelt!-köszöntünk
Megfelelt a szoba és a reggeli?-kérdezte kiváncsian
A legjobb volt!-mondtuk mind a ketten
Örülök!Szeretnének fizetni?
Igen!
Akkor,ez..12000 forint lesz!
Rendben!-mondtam és elővettem a pénztárcámat és kifizettem a szobát és a reggelit
A fizetés után lassan sétáltunk a kocsiig.Beültünk és hazafelé hajtottunk.Mindig megálltunk ha volt lehetőség.3 és fél óra alatt értünk haza.Hazavittem Alexát és utána már egyenesen haza mentem.Köszöntem a lányoknak sietősen és mentem öltözni.
*Ruhám*
Lejöttem a lépcsőn és mindenkinek elált a lélegzete.
Hogy hogy így vagy felöltözve?-kérdezték a csajok
Hát elfelejtettétek?-kérdeztem kuncogva
Aha!-mondták "félve"
Ma vagyunk együtt 2 éve Kendall-lel!-jelentettem ki ugrálva
Ja és lesz buli?-kérdezték
Persze,menjünk mindent vásárolni,ami kell!-mondtam és a többiek már a kocsi felé indultak.Gyorsak.Elmentünk a Party nevű boltba,ahol mindig szoktunk party kellékeket venni.Kendallnek küldtem SMS-t,hogy jöjjön el hozzám a többiekkel,mert buli lesz.Megvettünk mindent és indultunk haza.Még tortát is rendeltünk.Jennifer elhívta Danielt a pasiját.Igen,együtt vannak.A party este 7kor kezdődik.Most 4 óra van.Nincs sok időnk.Kb.3 és még 45 perc telt és már kész is voltunk.A torta is kész lett.Minden csodás volt.
Köszi,hogy segítettetek!Imádlak titeket!-köszöntem meg a segítségüket és egyesével öleletem meg őket.Pár perc elteltével mindenki megjelent.Még Kendall is.
*Kendall*

Hát itt van az én barátnőm,aki már 2 éve csakis az enyém!-mondta amikor megjött
Hát itt van az én pasim,aki már 2 éve az enyém!-mondtam és megcsókoltam
A buli éjelig tartott és annyi idő alatt nagyon sokat csókolóztunk Kendall-lel.Ma nálam aludt.Lefeküdtünk egymással.
A buli remek volt.Mindenki jól érezte magát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése