2015. július 10., péntek

23.Egy hihetetlen ajándék aputól

Kendall nem feküdt reggel mellettem.Felkeltem,felöltöztem és lementem a lépcsőn.A kanapén pillantottam meg.Hogy került ide?Olyan cuki volt.
*Kendall alszik a kanapén*
Kigondoltam valamit.Odalopakodtam mellé,leültem,fölé hajoltam és adtam neki egy csókot.A jóslatom bevált.Felkelt!
Szia!-köszönt kómásan
Szia!Hogy kerülsz ide?-kérdeztem viccesen
Lejöttem,mert nem tudtam aludni.-mondta mosolyogva
Mellettem?-kérdeztem kiváncsian
Bocsi,csak egy kicsit sokat ittam és azt se tudtam,hogy hol vagyok!-mondta határozottam
Jó,nem kelsz fel?-kérdeztem
Miért?-figyelt rám
Csinálok reggelit!-mondtam éhesen
Oké,csak még 1 percet kérek
Jó,de majd gyere!-mondtam neki
Felálltam és kimentem a konyhába.Bundáskenyeret csináltam neki.Az 1 perc alvás nála 11 lett.Amikor,kész lett a reggeli,odamentem hozzá és letettem az asztalra.Persze,hogy felébredt az illatra.Felült és megettük együtt a reggelit.Az üres tányért kivittem a konyhába és elmentem kezet mosni.Meghalottam,hogy csörög a telefonom.A kedvenc zeném van beállítva,a MMM Yeah Austin Mahontól.Kirohantam a konyhába a telefonomért és felvettem.Apa volt az.
Szia kincsem!-szólalt meg apa
Szia apu!-köszöntem
Ráértek ma Kendall-lel?-kérdezte
Igen,miért?-kérdeztem kiváncsian
Mert,van egy meglepetésem!-mondta határozott lelkesedéssel
Mi az?Mond el!-kérleltem
Elmehettek 1 hétre Jamaicába!-jelentette ki
Hogy mi??Jamaica??Azta!!-mondtam sikítva és persze erre meg is jelentt Kendall
És mikor indulhatunk?-kérdeztem aput
Ma!!
Ma??
Igen,15:46kor megy a repülő és én fizetek mindent!-mondta
De miért kapjuk ezt?-kérdeztem sírva fakadva az örömtől
Mert,már 2 éve vagytok együtt Kendall-lel!-mondta hangsújozva
Oh,akkor megyünk pakolni!Már várom!Imádlak!Te vagy a legjobb!-mondtam neki már üvöltve
Jó,menj csak!Szia!Jól érezzétek majd magatokat!-köszönt el és letette a telefont
Én csak lecsúztam a padlóra és sírtam az örömtől.
Mi a baj?-kérdezte megijedve Kendall
Semmi,Jamaicába megyünk egy hétre!-nyögtem ki
Hogy hogy?Úr isten!-kérdezte
Apu ajándékozott meg vele minket!De menjünk pakolni!-mondtam neki
Akkor,én haza megyek,jó?-kérdezte
Oké,de pontban 2kor legyél itt!!-mondtam kifejezetten
Oké,majd jövök!Szia!-mondta és elment
Egy csomó mindent pakoltam be.Trikó,nadrág,szoknya,bikini és még sok ezer más dolgot,ami szükséges lesz.Kb.2kor végeztem.Utána 10 percre meg is jött Kendall egy hatalmas bőrönddel.Minden be volt pakolva.Hívtunk egy taxit,ami azonnal jött is.Beszálltunk és egyenesen a repülőtérre ment.A repülőtér 30 percre van.Igaz,hogy van csomó idő,így elmentünk a büfébe vásárolni.Leültünk és 1 óra múlva ezt halottuk.
Kezdjék meg a beszállást a Jamaicai járatra!
Hurrá!-ugráltam mint egy óvodás
A jegyeket már megvettük,így már mentünk is.Egymás mellett ültünk.A repülőút 9 órás volt.Volt amikor zenét hallgattam,néztem a felhőket vagy Kendall-lel foglalkoztam.Az út hamar eltelt.Leszálltunk a repülőről és ott állt a reptéren egy férfi aki előtt egy tábla volt ez volt rá írva:Krisztina Fellows and Kendall Schmidt.
Odamentünk hozzá és elmondtuk,hogy azok mi vagyuk.Ő egy taxis volt.Elvitt egy gyönyörű hotelhez,ami kb. 1 órára volt.
*Hotel*
A lélegzetem elállt.A taxis elment.Bementünk a hotelbe.A hotel nem csak kintről,hanem bentről is gyönyörű volt.
*A hotel belseje*


Odamentünk a pulthoz,ahol köszöntöttek minket.
Fellows?-kérdezte a fiatalember
Igen!-mondtam kedvesen és boldogan
Oké,itt vannak a kulcsok!-nyújtotta át a kulcsokat
Köszönjük!-mondtuk egyszerre Kendall-lel és elvettük a kulcsokat
Felfelé sokszor elállt a lélegzetem.Wow!Megtaláltuk a szobát és benyitottunk.A szoba is gyönyörű volt.
*Szoba*


Találtunk egy szekrényt és kipakoltunk.Minden csodás.A kipakolás elég sok idő volt.Kinéztem az ablakon és már naplemente volt.
Gyere!!-mondtam Kendallnek és megfogtam a kezét
Hova?
Meglátod!
Kézen fogva vezettem ki a szállodából és a partra sétáltunk.Odaértünk és leültünk.Gyönyörü volt a látvány.
*Látvány*
Hogy hogy nem is mondtál semmit?-kérdeztem egy kicsit furcsán
Itt minden olyan gyönyörű,de te sokkal szebb vagy!-mondta hízelegve és adott egy csókot
Ugyanmár,imádlak!-mondtam és mutattam neki egy szivecskét
*Kendallnek szánt szivecske*
Hátradöltünk a meleg homokra.Egymás mellett feküdtünk háromnegyed óráig,amikor én álmos lettem.Felálltam és Kendall felvett a karjaiba.Olyan mesébe illő volt.
*Ohh*

Felmentünk és letett az ágyra.Elment fürödni,de másra már nem emlékszem.Biztos,hogy már elaludtam.
*MÁSNAP*
Olyan,jó volt,hogy most Kendall mellett ébredtem.Ő aludt még.Nehéz volt kibújni a karjaiból.Mindig,ebben a pózban szoktunk aludni.
*Póz*
De,mégis kitudtam bújni úgy,hogy ne keljen fel.Felöltöztem,megmostam a fogamat és megfésültem a hajamat.Lementem a halba,ahol reggelivel fogadtak.Isteni volt!Remélem Kendall már felkelt.Felmentem a lépcsőn és Kendall már engem keresett.
Megjöttem!-jelentettem ki
Csak hogy itt vagy!Hol voltál?Aggódtam!-mondta karba téve a kezeit
Nyugi,lenn voltam reggelizni!Gyere!Isteni!De hozz fürdőalsót!-mondtam neki,mert szeretnék úszni
Oké!Megvársz a reggelivel?Mindjárt jövök!-mondta édesen
Persze,oké!-mondtam és rohant le a halba
14 perc múlva már jött is.
Milyen volt a reggeli?-kérdeztem
Remek!Megyünk úszni?-kérdezte
Persze!-mondtam lelkesedve
Bikiniben/Fürdőgatyában rohantunk a partra.Nagyon meleg volt a víz.Búvárkodtunk is,sőt még szikláról is ugrottunk.
*Kendall a parton*



*Az én hajam* (saját kép)
Ilyen a hajam,ha nem szárítom meg.

Olyan,jó volt úszni.4-5 akár 6 órát is voltunk a parton.Nagyon sokat.Leégtünk.Már vacsoraidő volt,amikor beértünk a szállóba.Leültünk 1 kétszemélyes asztalhoz és rendeltünk.
*Az én vacsorám*(saját kép)
*Kendall vacsorája*(saját kép)
Olyan,finom volt a vacsora.Vacsora után kézen fogva sétáltunk fel a szobába.Már nagyon fáradt voltam.Nem éreztem a lábaimat.Nem mentem fürödni,mert elég sokat fürödtem,így is.Álmos voltam,így gyorsan el is aludtam.Kendall mellkasán aludtam el.Imádoom őt!
*MÁSNAP*
Egy kicsit későn keltünk fel.10 órakkor,mert annyira kényelmes volt az ágy,de már korgott a hasam.Így,tehát felkeltettem Kendallt,felöltöztünk és lementünk enni.Isteni volt.Hogy lehet ilyen finomat főzni?Minden nap van programunk.A mai program 2 és fél óra múlva kezdődik és az nem más mint a hajókázás.Imádni fogom!A finom reggeli után lassan felmentünk a szobába készülődni.
Hallod?-kérdezte Kendall
Igen?-kérdeztem vissza
Ha van kedved a pakolás után szerelmeskedhetnénk is!-mondta az édes huncut mosolyával
Akár,most is lehet!Ráérünk bepakolni!-mondtam kuncogva
Legyen!-egyezett bele
Csókolóztunk,felkapott és ledobott az ágyra.Levettük egymás ruhadarabjait.1 óra múlva lihegve döltünk le az ágyra.Én rajta feküdtem és összeborzoltam a haját és ő csak puszilta a nyakamat.Pár percig voltunk még az ágyba és utána már pakoltunk is.Én egy nyári ruhát vettem fel.
*Nyári ruha*(nagynénim ruhája)

Pár perc múlva indultunk is a halba.Már mindenki a hajóra várt.Úgy kb. fél óra múlva meg is érkezett.Hatalmas és gyönyörű volt.
*Hajó*
Olyan,szép volt a hajó.Én mindig a tengert néztem.Párszor elmentem Kendall-lel inni vagy medencézni.Igen,a hajón medence is van.Delfineket,halakat néztünk.Mesébe illő volt.A vacsorát a hajón tartották.Lazacot kapott mindenki krumplival+pezsgővel.Az út 7 órás volt.Élveztem minden egyes pillanatát.
*Delfinek*
A hajó 19 órakkor volt a kikötőben,ahonnan indultunk.Felmentünk még a szobába,hogy letegyük a cuccainkat,mert még elmentünk csillagokat nézni a partra.
*Csillagok*
A parton van pár fa.Álmos voltam,így felkeltem a homokból és felmentem a szobába.A fürdésre nem volt erőm.Bedöltem az ágyba Kendall mellé és lefeküdtem a mellkasára.Így aludtam el.Olyan,kényelmes volt.Nagyon szuper volt a nap.Holnap kajakozni megyünk.
*MÁSNAP*
Álmosan és fáradtan keltem fel reggel.Vagyis,nem keltem,hanem Kendall rángatott ki.A reggelit felhozták a szobánkba.Legalább nem kellett lemenni érte.Gyorsan megreggeliztünk,rendbe raktuk magunkat és lementünk a halba.A szervező elkisért minket a kajakokhoz.Hatalmasak voltak.
*Kajak*

A kajakok két személyesek voltak.A pirosat választottuk.Olyan,izgalmasnak tünt.Ez előtt bemutatták,hogy hogyan kell használni őket.Mondjuk,nekem fogalmam sem volt róla.A program végére tiszta vizesek voltunk.Nagyon jó móka volt.Élveztem.A program után lementünk a partra úszni.Jó meleg volt a víz.Éjjelig úsztunk a vízben.Semmi kedvem nem volt felmenni a szobába.A parton vannak függőágyak,így abban aludtunk.Nagyon sok volt.Hála van,olyan meleg,hogy ott lehessen aludni.
*Függőágyak*
Igazán kényelmes volt.Lefeküdtünk párhuzamosan és még beszélgettünk egy kicsit.Én még tudtam volna beszélni,de egyszer csak arra lettem figyelmes,hogy Kendall bealudt.Nagyon vicces volt.Egy kicsit még néztem a csillagokat és néztem a hullámzó vizet.Egyszerűen gyönyörű volt.Ez az egész hihetetlen.Imádom aput.Álmos voltam,így bealudtam.
*5. NAP*
Már csak két nap van vissza és haza megyünk Kendall-lel.Imádok itt lenni.Nem akarok hazamenni,de még is hiányoznak a többiek.Jamaicán akarok élni.Elég drága lenne.Álmomat valami megszakította.Az nem valami,hanem valaki volt és az nem más,mint Kendall.Adott egy puszit.
Jó reggelt!-mondta édesen
Neked is!Elmegyünk enni?Éhes vagyok!-mondtam amikor korgott a hasam
Persze!-felkapott az ölébe és bevitt egyenesen a szállodába.Ma delfinekkel lehet úszni.Biztos izgi,így kipróbálom.A finom reggeli után felmentünk a szobába és bepakoltuk a naptejet,bikinit/fürdőgatyát és még sok mást.A gyűlekező a halban volt 11 órakkor.Éppen,hogy leértünk addigra.Egyenesen a medencékhez vittek,ahol a delfinek vannak.Olyan cukik és nagyon sok volt belőle.
*Úszás a delfinekkel*




Olyan,jó program volt.Nagyon élveztem.Úgy 4 és fél órás volt a program.Ez után elmentünk valamit enni és mentünk is sziklát ugrani.A part egyik felén sok van belőle.Pár kép is készült.
*Sziklaugrás*

Este felé volt,amikor Kendall még ugrott egyet utoljára.Ez a nap tökéletes volt.Az ugrások után nem éreztem a lábam,de valahogy eljutottunk a szállodáig.Rendeltünk pezsgőt és pizzát a szobánkba.Nem éppen illik össze a kettő,de nekünk így felelt meg.
*Pezsgő és Pizza*

Tudom,hogy a 4 pizza egy kicsit sok,de ma nem sokat ettünk.Elég is volt,mert csak 5 szeletet hagytunk.A pizzázás után lefürödtem és még Kendall-lel hancúroztunk egyet.Az is jó volt.45 perc után szerintem bealudtam.Álmos voltam egy kicsit.
*MÁSNAP*
Kipihenten keltem fel a 6. napon.Kendallhöz még odabújtam egy kicsit.Imádoom!Felkeltem,fogat mostam,fésülködtem és letusoltam.Tusolás után felöltöztünk Kendall-lel és lementünk a halba reggelizni.A reggelizés után felmentem valami kényelmes rucit húzni,alá pedig bikinit.20 perc után mindennel bepakolva léptünk ki a hotelből.Elmentünk úszni,sziklát ugrani,hajókázni és még sok mást.Ez a hét fergeteges volt.Holnap megyünk vissza Hollywoodba.Nem akarok menni,itt akarok élni.Hajókázni nem lehetett,így elmentünk jet ski-zni.Sokan mondják,hogy izgalmas,így kipróbáljuk.A végére jól belejöttem.Elég nehéz és párszor bele is estem a vízbe.
*Jet Ski*

Ha,tudni szeretnétek,akkor az enyém volt a pink.Utána elmentünk úszni.Úgy,döntöttünk,hogy nem ugrunk sziklát.Az úszás után kihúztuk magunkat a partra és néztük a csillagokat.Varázslatosak voltak.Kendall szólt,hogy menjünk el a part egyik oldalára,hogy van egy meglepije.Nagyon kiváncsi voltam.Fogott egy kendőt és a szemeim elé kötötte.4-5 percet sétálhattunk kb.,amikor levette a kendőt.Wow!
Ezt neked csináltattam vagyis nekünk!-mondta,a meglepije egy vacsora volt a parton.
*Meglepi*
A menü:Por/Pezsgő,Eper és Spaghetti.Isteni volt minden!A desszerttel egymást etettük.Olyan,érett és édes volt az eper.Romantikus volt!A desszert után  Kendall odajött hozzám,megfogott,felkapott és felvitt a szobánkba.Pár cuccot bepakoltunk a bőröndbe,de fáradt voltam,így holnapra halasztottam.Elmentem fürödni,tiszta pizsit húztam és befeküdtem Kendall mellé.Mindenről beszéltünk és megköszöntem neki a vacsit.Álmosan kapcsoltam le a villanyt,visszafeküdtem és nem kellett sok idő és már aludtam is.
*7.NAP*
Ma kell haza mennünk.Egyenesen kiugrottam az ágyból.Elmentem tusolni és megcsináltam a szokásos reggeli dolgaimat.Lementünk reggelizni,ami szokásához híven isteni finom volt.Egy kicsit még ültünk a halban és beszélgettünk.Ráeszméltünk,hogy ma indul a gép vissza Hollywoodba és még nem pakoltunk be.Felrohantunk a lépcsőn és neki láttunk a pakolásnak.Én vagy 100× átnéztem mindent,hogy minden megvan-e.Minden megvolt.A bepakolás gyorsan ment,így maradt időnk ebédelni is.A bőröndöket és a kulcsokat levittük magunkkal,mert utána megyünk is.Lassan ettünk,mert +2 óránk volt még.Ebéd után leadtuk a kulcsokat,megköszöntük a sok élményekkel teli hetet,amit majd apunak is meg kell.Hívtunk egy taxit és mentünk a reptérre.55 perc/1 óra alatt oda is értünk.Mindenünk meg volt.Bementünk a büfébe kaját venni és innit.Megvettük a jegyeket és úgy és fél órát kellett várni még a repülőre.Hamar elment az az idő.Beszélgettünk és babráltuk a telefonjainkat.
Kérjük a beszállást a Hollywood-i jártra!Köszönöm!-mondta egy kedves hanglejtésű hölgy a hangoskimondóból.
Beszálltunk és már fel is emelkedtünk.Imádok repülőn utazni.A magasból láttuk a repülőteret.Le is fotóztam.
*Repülőtér a magasból*
Egész utón csak a felhőket figyeltem zene hallgatás közben.Az út lassacskán eltelt.A mobilom is merülőben volt.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése