2015. július 14., kedd

24.Kendall szülinapja

A nyaralás után jó pár nap eltelt.Én ez idő alatt Kendallhöz költöztem.Összeköltöztünk..Ma november eleseje van és holnap van Kendall szülinapja.Egy hatalmas bulit akartam szervezni neki.Szeretek vele lenni!A bulira mindenkit meghívtam a családi köréből és ismerőseiből.Megkérdeztem óvatosan,hogy még kivel akar majd találkozni.A buli nem NÁLUNK lesz,hanem a kedvenc pizzériánkban az Andiamo-ban.Imádunk itt enni.Minden le van szervezve+még a torta is.A vendégek maguknak fognak rendelni pizzát és üccsit meg desszertet.Elég drága lesz,de ő az én pasim.A díszlet is meg van.Holnap 5kor kezdődik a buli,mert akkor hamar ott lesz majd a vacsora idő.A mai napot a lányokkal töltöttem.Elmentem velük plázába és vettünk jó pár cuccot.A bulira is vettem rucit.
A bulira vártam már jó pár napja.Holnap hatakmas buli lesz.És még a kedvenc DJ-m is itt lesz.Avicii!A vásárlás és rendezés után elmentem a barátnőim lakásába,amit mi vettünk.Útközben felhívtam Kendallt,hogy náluk alszok.Nem is ellenkezett.Szeretem,de szerettem volna a barátnőimmmel is lenni.Alexa és a tesói is itt lesznek.Vettünk pár dolgot,amit majd megiszunk és megeszünk.Egy filmet is fogunk nézni.Hazaértünk,elmentünk fürödni és vettünk pizsit.Ez 1 pizsiparty lesz.Én lettem az első,aki kész lett,így elmentem a konyhába és elővettem a cuccokat:Kóla,Chips meg ilyenek.Ma tiszta egészségtelen dolgokat fogunk enni.Egyébként mindig salátákat eszünk,de most megszegjük ezt.Kivittem mindent a nappaliba és bedugtam a pendrive-t a tévébe és bekapcsoltam.Megvártam a lányokat és elindítottam a filmet.A Red Riding Hood cimű filmet néztük meg.A film alatt elfogyott a chips,popcorn,kóla meg az ilyenek.Annyira jó volt a film és az "enni,inni" is.Lefeküdtünk a földre,mert ott fogunk aludni.Lefeküdtünk és beszélgettünk még.Én még telefonoztam.Már mindenki aludt,amikor letettem a telefont.Elhelyezkedtem és elaludtam.
*MÁSNAP*
10 óra felé keltünk.Megcsináltam a reggelit és leültünk megenni.A reggeli után mindenki felöltözött.Alexa és a testvérei elmentek.Én még felöltöztem egy ruhába,amit ott hagytam még.Elvettem egy almát az asztalról,elköszöntem a csajoktól és mentem is vissza Kendallhöz.Az út kb. 30-35 perc.Amikor,hazaértem egy hatalmasat kellett visítanom.Kendall épp fotózta magát és vicces pofákat vágott.Egy kicsit megijedt,amikor megjöttem.Leültem mellé a kanapéra és együtt szelfiztünk utána.Nagyon vicces volt.Felkeltem a kanapéról és neki láttam az ebédnek.Brassoit fogok csinálni.A főzés közben Kendall hozott egy kólát a boltból,mert elment addig vásárolni.Az ebéd egy bő óra múlva készen is lett.Megebédeltünk és felmentünk a szobába.Bekapcsoltuk a tévét és megnéztük a BTR-t.Megnéztük azt a részt és 1 filmet még pluszba.Az óra 3at mutatott.Elmentem fürödni,hajat mosni,hajat szárítani,öltözni és sminkelni.Kendall elment zuhanyozni és felöltözött egy lazább ruhába,ami nem annyira elegáns.Nem is bálba megyünk.Fél 5kor lettünk kész,lementünk az udvarra,bezártuk az ajtót elötte és már indultunk is a helyszínre.A bemenetkor Kendall megijedt,mert mindenki elbújt és amikor bejöttünk mindenki előugrott és kiabálták,hogy BOLDOG SZÜLINAPOT!!Leültünk az asztalhoz és rendeltünk.Amíg,készülőben volt a pizza,addig Kendall kibontotta az ajándékokat.Mindegyiknek örült és megköszönte őket.A pizza és a desszert után kimentünk a hatalamas teraszra,hangosabbra tekertük a zenét és csak táncoltunk.Mindenki nagyon részeg volt.Még én is.A buli után mindenki,hála az istennek épségben hazaért.Mi hazamentünk és csak táncoltunk.A kanapéra dölve aludtunk el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése