2015. július 22., szerda

2.évad 6.rész Siker és Interjú

A divatbemutatóm után a cégem "szárnyal".Nagyon hires lettem.A fellépéseim is megduplázodtak.Nagyon örülök.Turném még nem volt de biztos lesz.Ma meghívtak az Ellen Showba.Nagyon várom.Kendall nem fog mellettem lenni,mert egy epizódot forgatnak.Most 12:59 van és 3 óra múlva mennem kell.4kor kezdődik a témám.Elmentem hajat mosni és fürödni.Megeresztettem a vizet és csak néztem magam elé.Megmostam a hajam és begöndörítettem.Felvittem egy kis sminket és felöltöztem.


Most igazán kitettem magamért.Beültem a kocsiba és elvittem Mircit egy állatgondozóba,mert sajnos nem jöhet velem.Bevittem Mircit és már indultam is a Showba.30 perc alatt odaértem.Volt még pár percem a kezdésig,így felhívtam Kendallt.Beszélgettünk egy kicsit,utána pedig jött az operatőr,hogy kezdünk,így letettem a telefont,mély levegőt vettem és besétáltam.
Mindenkit sok szeretettel köszöntök!
Örülök,hogy itt lehetek!
És ha kérdezni szeretnétek,akkor csak nyugottan!-ez volt a bemutatkozásom.Ellen felállt és puszizkodtunk egyet.
Üdvözöllek Krisztina!
Köszönjük,hogy eljöttél!-mondta Ellen
A rajongókért bármit!-mondtam egy mosollyal
Hol van Kendall?-kérdezte Ellen
Forgatnak!
És ha jól tudom 3 éve vagytok együtt,igaz?
Igen!
És hallottam,hogy jótékonykodsz is!
Igen,minden évben valamennyi összeget elteszek,amit év végén felajánlok a rászorulóknak!
Ez nagyon nemes cél!
Úgy tudom,hogy énekelni is szoktál!Meghallgathatlak?
Igen!Most?
Igen!
Rendben!-mondtam és elkezdtem énekelni a kedvenc számomat,a Hey Brothert-Aviccitől.Ezt a számot nagyon szeretem.
Azta!-mondta Ellen a szám végén
Köszi!
Te komolyan gondolod ezt a Kendall témát?
Ezt hogy érted?-kérdezten furcsán
Úgy,hogy hosszú vagyis hosszabb kapcsolatotok lesz vagy szakítani fogtok?
Ez még nem lehet tudni,de én nagyon komolyan gondolom ezt a dolgot,nagyon szeretem!
Akartok gyereket?
Én igen,de még azt a jövő zenéje!
Mi volt a legnehezebb életed során?
Öhmm...Elhagyott az anyukám!
Ezt hogy érted?-kérdezte Ellen
Elment!11 éve nem láttam!
Ez szörnyű!Hogy bírod?
Nem akarok rá gondolni!
Oké,akarsz majd egyszer filmekben szerepelni?
Igen,nagyon szeretnék,majd egyszer!
És milyen féle filmben akarsz szerepelni?
Sci-fi,Horror,Vígjáték vagy Romantika még akár Thiller is!
Azta,nagyon szeretném,hogy sikerüljön!
Most pedig jönnek a nézők kérdései!-mondta Ellen
1.Milyen filmben játszanál leginkább?
Horror vagy Vígjáték
2.Neked csak Kendall pénze kell?
Dehogy is!Van saját pénzem!Abból,van minden dolgom!
3.Énekelnél még egy számot?
Persze!-mondtam és bele is kezdtem a dalba
A Cheerleadert énekeltem.Ezt a számot is szeretem.
4.Lány vagy fiú gyereket akarsz?
Mind a kettőt!
5.Van középső neved?
Nincs!
6.Allergiás vagy valamire?
Mogyoró,Mandula szerintem ennyi!
7.Szereted a rajongóidat?
Igen,mindent nekik köszönhetek!
8.Mi a kedvenc szined?
Rózsaszín,kék,zöld,lila,fehér és fekete!Meg persze még sok más szín!
Csak ennyi kérdésre jutott idő!-mondta Ellen
Aki,szeretne kérdezni még tőlem,akkor rámírhat Twitteren és Facebookon!Imádlak titeket!Sziasztok!-köszöntem el és mentem vissza az öltözőbe.Ott ittam egy kis vizet,beszéltem még Ellennel és adtam pár autogrammot.Beszálltam a kocsimba és elmentem Mirciért.Nem akartam zavarni Kendallt,így hazamentem.Leszedtem a sminkemet és csináltam valami kaját,mert farkas éhes voltam.Vacsi közben néztem egy kis rajzfilmet.Szoktam nézni.Befejeztem a vacsit és elmentem fürödni.A pizsimet felhúzva befeküdtem az ágyba és tovább néztem a tv-t.Egyszer csak furcsa hangokat hallottam.Lementem,kinyitottam az ajtót és Kendall jött be rajta.
Mi volt a forgatáson?
Semmi,veled a showban?
Semmi!
Nézünk rajzfilmet?
Már egy ideje nézem!
A párbeszéd után Kendall elment és lezuhanyzott én pedig felmentem a szobába és játszottam Mircivel.Olyan édi volt. (saját kép)
Most is rajtam feküdt.Kendall visszajött a fürdésből,Mirci pedig a földön aludt tovább.Kendall bealudt,mint apu szokott.Befeküdtem mellé és együtt aludtunk.





5 megjegyzés:

  1. folytaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssdddddddd

    VálaszTörlés
  2. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    miért ?
    mondd el

    VálaszTörlés
  3. Holnap nézd meg az oldalt!Azért fejezném be mert nincs ihletem!De holnap kirakok egyet!Jó?

    VálaszTörlés