2015. július 16., csütörtök

2.évad 2.rész Karácsony

Ma van Karácsony.Imádoom a Karácsonyt!Már mindent megvettünk és minden elő van készítve.Reggel a karácsonyi pizsimben keltem.Három van belőle.
Most a középsőt választottam.Ma karácsony van,így egész nap pizsiben leszek Kendall-lel.Az ajándékja is meg van.Várom már,hogy mit fogok kapni.Lerohantam a nappaliba és csináltam karácsonyfa alakú palacsintát reggelire.Kendall még alszik,így halkan csináltam a reggelit. 4 darabot készítettem.

A reggeli már készülőben volt,amikor két meleg kezet éreztem a derekamon.Kendall volt az.Bevallom,hogy egy kicsit megijedtem.
Szia!-mondta a fejét a vállamra hajtva
Szia!-megfordultam és adtam egy puszit neki
Elmegyek fürödni,jó?-kérdezte
Oké,de karácsonyi pizsiben maradj utána is!-mondtam nevetve
Oké!-mondta és a fürdőhöz ballagott
Én addig elkészítettem a palacsintát és lettem az asztalra.Leültem és vártam Kendallt.Kendall végre meg tetszett jelenni és megkezdtük a reggelit.Nagyon jót csináltam!Isteni volt!
Wow!Ez nagyon finom!-mondta közben pedig gyürködte a kaját befelé.Nagyon vicces volt.
Kibontjuk az ajándékokat?-kérdeztem lelkesedve
Aha!-mondta cukin
Odamentünk a karácsonfához és elővettem Kendall ajándékát.
Ez a tiéd!Kibontod?-kérdeztem cukin
Persze!-mondta és már neki is látott a kibontásnak.Egy hatalmas ajándékot kapott.
Wow!Köszi!-mondta és megölelt
Szivi!-mondtam
Egy tévét kapott ajándékba.
Én mit kapok?-kérdeztem
Itt van!-mondta és elémtett egy dobozt
Neki is láttam a kicsomagolásnak.
Úristen!Jaj de cuki!-mondtam az ajándékot kibontva,mert egy cicát kaptam
(saját kép)

Az ajándékok kibontása után felvettem a cicámat és simogatni kezdtem.De nincs semmi cucca!
Kendall?Én elmegyek cuccokat vásárolni a cicának!Addig,vigyázol rá?-kérdeztem kapkodva,mert felszaladtam felöltözni.Tudom,hogy karácsony van.Itt Hollywoodban minden bolt nyitva van 15 óráig.Felöltöztem és rohantam a kocsihoz.Nem is tudom,hogy miért sietek.Beszálltam a kocsiba és indultam egy kisállatbolta.Vettem tálat,játékot,fekvőhelyet és még sok mást.Elmentem egy szupermarketbe és vettem neki macskakaját.Mindent bepakoltam és hazamentem.Hazafelé hajtottam.Kipakoltam a kocsiból és mindent elraktam.A fekvőhely jó ötlet volt,mert bele is feküdt és elaludt.Olyan édes volt!  (saját kép)
Elmentünk a nappaliba,leültünk és bekapcsoltuk a tv-t.Egy karácsonyi film ment,a Hull a pelyhes.Olyan jó film volt.Felmentem a szobába és átváltottam a ruhámat pizsire.Az ebéd egy szokásos vacsora lesz,spagetti.A főzés után megebédeltünk és megint néztünk egy filmet.Így telt el a nap.A vacsora ugyan így olyan palacsinta volt,mint ebédre.A vacsora után elmentem fürödni.Kendall ment utánam.Befeküdtem az ágyunkba és egy ugrást hallottam.Az új kiscicánk volt az,Mirci.Olyan,édeske volt.Felugrott és ugyan úgy aludt tovább.  (saját kép)
Kendall visszajött és egy hatalmas mosoly volt az arcán.
Milyen cuki!-mondta édes mosollyal
Nagyon!Köszi!-mondtam és feltérdeltem az ágyra,hogy adjak neki egy puszit.Befeküdt mellém Kendall én,pedig rátettem a mellkasára a fejemet.Így aludtunk el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése