2015. július 15., szerda

2.évad 1.rész Az én szülinapom

20 nap telt el Kendall szülinapja óta.Ma nekem van a szülinapom.Csak 20 nap van közöttünk.Ugyan abban az évben és hónapban születtünk.Ma 7kor keltem fel.Nagyon boldog voltam.Felkeltem és lefürödtem.10 percig folyattam magamra a vizet.Kiszálltam,magamra tekertem a törölközőmet és bementem a szobába.Kivettem a kedvenc ruhámat,ami már télies hiszen pár nap és december lesz.
Hála istennek Hollywoodban melegebb a tél.Lementem a konyhába,ahol téli ruhában találtam Kendallt.
Boldog Szülinapot!Megyünk hógyolyózni?-mondta és megpuszilt
Köszi,Persze!-mondtam és rohantam az ajtóhoz
Kimentünk és hógolyóztunk.Egy kivételével minden versenyt én nyertem.Csináltunk hóangyalt és hóembert.

Olyan,jó volt.Megfagyva mentünk be a házba.Persze a házban nagyon meleg volt,ami nem volt baj.Csináltam kakaót pillecukorral.

Bevittem a nappaliba,hozzábújtam Kendallhez,betakaroztam és bekapcsoltuk a tévét.A tévében a kedvenc téli filmem ment a Holiday.Igaz még nincs karácsony,de akkor is az ment a tévében.A reklám alatt Kendall felállt és elment.Egy virágcsokorral és egy borítékkal jött vissza.


Odajött hozzám és odaadta az ajándékokat.
Kinyitod a borítékot?-kérdezte egy huncut mosollyal
Persze!-megfogtam,kinyítottam és majdnem elájultam
Ez most az amire gondolok?-kérdeztem még mindig meglepődve
Aha!-mondta cukin
Úristen!!!Köszönöm!!Köszönöm!!Köszönöm!!-üvöltöttem és a nyakába ugrottam
Tetszik?-kérdezte nevetve
Nagyon!-mondtam majdnem sírva fakadva
A szülinapi ajándékom....JEGY A TOMORROWLAND-re.Azt hittem elájulok.Imádom ezt a rendezvényt és mindig is elakartam menni.Igaz nyáron van,de nem baj.A csodálatos ajándékot eltettem egy biztos helyre és a csokrot egy vázába tettem.Kendall elvitt vacsorázni is.Én nem terveztem bulit,mert nem akartam.Megvacsoráztunk.Ebédet ma nem főztem csak melegszendvicset ettünk.A vacsora után egyenesen haza indultunk.Megnéztünk egy filmet és mentünk is aludni.Legalább is Kendall.Én még elmentem fürödni.Fürdés után felmentem,pizsit húztam és bebújtam az alvó Kendall mellé.Gyönyörű volt ez a nap!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése