2015. július 18., szombat

2.évad 3.rész Szilveszter és Logan megkéri Kyra kezét

Ma szilveszter van.Ez csak egyet jelenthet:BULI!!Már alig várom.Ma Logannel elmentünk bevásárolni pár cuccot az autójával.Eljött értem és már indultunk is.Leparkoltunk egy szupermarketnél és bementünk.Megvettünk minden piát,kaját és diszletet.A diszlet sem volt még kész.A bulit a Rocque Records-ban tartjuk.Gustavo engedélyével.Kimentünk és mindent bepakoltunk a kocsiba.Egy nem szokásos útra hajtott Logan.Úgy nem szokásos,hogy nem a Records felé tartunk.
Hova megyünk?-kérdeztem furcsán
Kriszti,majd meglátod!-mondta nyugottan
Elmentünk jó pár hely mellett és egyre jobban kezdtem félni.Egy ékszeresbolt elött parkoltunk le.Egy kicsit ez furcsa volt nekem.Bementünk a boltba és egy kedves hölgy köszönt is.
Jó napot!-mondta kedvesen
Jó napot!-mondtuk egyszerre
Odamentünk egy pulthoz,ahol nyakláncok és gyűrűk voltak.
Mit parancsolnak?-kérdezte a hölgy
Egy eljegyzési gyűrűt!-mondta Logan,amitől köpni-nyelni nem tudtam
Mivan?-kérdeztem még mindig sokkos állapotban
Elhúzott a pulttól és mindenről beszámolt.Azt,mondta,hogy megkéri Kyra kezét.
Ez komoly?-kérdeztem
Aha,segítesz?-kérdezte egy mosollyal
Persze!-mondta lágyan
Odamentünk a pulthoz és nézegettük a gyűrűket.Egy gyönyörűt pillantottam meg.
Logan,szerinted ez milyen?-kérdeztem a gyűrűre mutatva.
Csodás!Jó lesz?-kérdezte a fejét vakarva
Minden bizonnyal!-mondtam
A hölgy kivette és beletette egy dobozba,ami piros volt.Megfogtam a dobozt,kimentünk a kocsihoz és beszálltunk.Olyan kiváncsi voltam,hogy óvatosan kivettem a dobozból a gyűrűt és megnéztem.
Valami gyönyörűséges.
Eszméletlen pasi vagy!-mondtam Logannek nevetve
Hát igen!Köszi a segítséget!-mondta rám nézve
Nincs mit!-mondtam és visszatettem a gyűrűt a dobozba
A Rocque Records-ig meg sem álltunk.Kiszálltunk és kipakoltuk a cuccokat.Bevittük és nekiálltunk díszíteni.James és Jennifer segített nekünk.A díszítés 3 óra alatt megvolt.A buliig 1 óra volt.A gyűrű a zsebemben.Logant behívtam Gustavo irodájába és leültem az asztalára.Kivettem a gyűrűt és odaadtam Logannek.Megfogta és kimentünk.A "szünet" hamar eltelt és a torta is megjött.Mindenki megérkezett és elkezdődött a buli. Kyra elment italért,így odamentem Loganhez.
Mikor kéred meg a kezét?-súgtam a fülébe
Pár perc!-mondta
Oké!Akkor én megyek!-mondtam mielött vissza jött volna Kyra
Tényleg,csak pár perc volt.
Egy kis figyelmet kérek!-üvöltött Logan és le is állt a zene.Itt a várva vàrt pillanat.Kyra elé térdelt és elővette a dobozt.Kyra már a szeme elé tette a kezét és mindenki "ohh" hangokat adott ki.Logan bele is kezdett a mondandójába:
Kyra Ramsay,hozzám jönnél feleségül?-kérdezte Logan fülig érő mosollyal
Igen!!-mondta Kyra sírós hangon
Logan felhúzta a gyűrűt Kyra ujjára.A buli sikeresen ment tovább.Mindenki jól érezte magát.A lányokkal csak Kyra esküvőjéről beszéltünk és mellette ittunk pár italt.A buli a leánykérés után 5 órával lett vége.Kb. 02:37-ig tartott.Akkor ment el az utolsó ember is.A takarítást holnapra hagytuk.Kendall-lel hazamentünk.Elmentem fürödni és húztam egy pizsit.Mircit is megnéztem,de már aludt.Egy picit simogattam és felmentem a szobánkba.Kendall már rég aludt.Befeküdtem mellé és betakartam magam.Hamar el is aludtam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése