2015. június 22., hétfő

10.Minnesota előnyei és hátrányai

A sírás folytogatott jó párszor.Nagyon rossz volt a hangulatom.Remélem minden rendbe jön majd.Kendallel megígértük egymásnak,hogy mindig skype-olunk este.Már vártam az estét.Kollégiumban lakom.Igaz,hogy még nyár van,de hamarosan kezdődik a suli és már elég sokan beköltöznek ilyenkor,beleértve engem is.Hála az istennek én kedves lányokkal vagyok egy szobába.A fiúk a másik épületben laknak,mert ebbe az épületbe amiben lakok ott nincsenek fiúk.Nem is baj,hogy nincsenek.Beérve a koleszba sokan köszöntek,de pár lány a szokásához híven rosszul fogadott engem.Nem is csodálkozok rajta.Sok lánnnyal jóban voltunk mindig,az a sok lány igaz,hogy csak 5.Challen,Ashley,Vanessa,Jennifer és Kyra.Legjobb barátnőm Kyra,de a többi 4 lány is nagyon kedves.Segítettek nekem kipakolni.Sokat beszélgettünk.Elmeséltem nekik,hogy hol voltam.És persze Kendallt is.Meglepődtek így megkérdeztem,hogy miért vágnak ilyen arcot.Egyszerre érkezett a válasz a lányoktól,hogy akkor mi van Kendall-lel.Egy könnycsepp gördült végig az arcomon, amikor minden lány odajött hozzám és letörölték a könnyeimet ami nagyon de nagyon jól esett nekem.Utána vidítás kedvéért Vanessa és Jennifer rohant is a hangszóróhoz amit bekapcsoltak és a kedvenc számaimat játszották le aminek nagyon örültem.Mindegyiket végig énekeltük és végig táncoltuk.Persze az ördög is megjelent.:

Mi ez a hangzavar??-kérdi az idegesítő hangjával és két barátnőjével az oldalán.
Nem mindegy az neked?-vágtam rá egy kicsit csunyán,ami nem érdekelt,mert utálom.
Attól,hogy az apád rendező vagy mit tudom is én attól te itt nem vagy menő-mondta flegmán ami engem nem érdekelt és nagyon mérges lettem.
Attól,hogy neked apucid külföldön dolgozik és volt pár pasid aki csak a pénzedért voltak oda érted,arról már én nem tehetek.- vágtam rá
Ezt még megemlegeted Fellows.-mondta mérgesen hátat fordítva nekünk és a haját dobálgatva elment a baránőjükkel.
Ahogy elmentek a "csajok",mindenki megdicsért,hogy mennyire jól elbántam velük.Ashley kitalálta,hogy csináljunk csajos dolgokat.Persze ezt nem tudta abba hagyni és beleszólt Challen,hogy menjük el shoppingolni.Nagyon jó ötlet volt,mert úgy is kipakoltunk.Fél óra múlva elindultunk,mert ugye a lányok kifésülték a hajukat,fogat mostak,átöltöztek és elraktak mindent.Bezártuk a szobát,mikor eszembe jutott,hogy én hoztam nekik valamit Hollywoodból.Szóltam nekik,hogy van pár meglepetésem,aminek örültek,így kinyitottam az ajtót meg persze a kicsi táskámat amikbe,volta az ajándékok.Látszott rajtuk az izgalom,hogy mik lehetnek azok.Mindegyik be volt csomagolva és cimkézve,hogy melyik kié.Az első ajcsi Jenniferé volt.Odaadtam neki és kibontotta.Látszott rajta,hogy örült neki így én is örültem.Felállt és megölelt és persze megköszönte.Vettem neki egy fekete pólót,amin pink gyöngyökkel ki volt rakva,hogy Hollywood.A második ajándék Challené volt.Ő neki is ez volt a reakciója,mint Jennifernek.Ő egy parfümöt kapott,mert nagyon szereti őket.Harmadik ajándékot Vanessa kapta.Ő egy aláírást kapott Jennifer Anistontól,mert ő a kedvenc színésznője.Nagyon örült neki.Negyedik ajándékot Ashley kapta meg.Ő egy Real Madrid-os törölközőt kapott,mert imádja a Reált.Az utolsó ajándékot az én legjobb barátnőm kapta,aki nem más mind Kyra.Ő egy karkötőt kapott amin én és a többi 4 lány vagyunk.Egy BFF féle karkötőt kapott.Annyira örült neki,hogy majdnem sírva fakadt.Megvígasztaltuk és indultunk is a plázába.Hülyeségből Jennifer megkérdezte,hogy mit vettem Halstonnak,Sarahnak és Samanthának.Nagyott nevettünk de én a poén kedvéért mondtam,hogy nekik is vettem valamit.Mindenki megdöbbent.
MIT?????-kérdezte egyszerre az 5 lány
Hát hogy mit?Az ami nekik jár.A nagy semmit.-és ezen mindenki röhögött.Challen vitt minket kocsival a plázába.Pont akkor jöttünk el a plázából amikor bezárt minden.Úgy 7-8-9 órát lehettünk ott.Shoppingoltunk,ettünk és még elmentünk moziba is.A mozi a plázában van.Jó nap volt.Szokásunkhoz híven több  100 ruhát vettünk.Hazaérve dög fáradtak voltunk.Mind a hatan egy szobában alszunk.Ez nagyon szuper.Ugye nem vittem telefont,így amikor megakartam nézni hogy hány óra van akkor láttam csak,hogy Kendall vagy 1000-szer hívott.Vagyis 6-szor.Felhívtam és elmeséltem az egész napot.Örült neki hogy én örülök.Pár percig beszéltünk csak,mert álmos voltam/voltunk.Elköszöntünk egymástól és a lányokkal elmentünk aludni.

3 megjegyzés: