2015. június 29., hétfő

20.Autó és étterem


Reggel kipihenten keltem fel.Csodálom,hiszen soha nem volt még ilyen.Felkeltem és odavánszorogtam a szekrényemhez,ott van a fésüm.Megfésültem a hajam és kinyitottam a szobám ajtaját.7kor keltem fel.A gondolatom beteljesült,mindenki aludt.Lementem a konyhába és megkerestem a szendvicssütőt.Csináltam melegszendvicset magamnak és a reggeli után elmentem zuhanyozni.Minden reggel elmegyek zuhanyozni.Így szoktam indítani a napomat.Felmentem a szobámba és kerestem egy kényelmes szabadidőt.
*Szabadidő*
Lehet,hogy egy kicsit túl neon,de én imádom a neont.Lementem a nappaliba és néztem egy kis rajzfilmet.Attól még,hogy én 19 éves vagyok,attól nekem nem szokatlan,hogy rajzfilmet nézek.Vagy egy fél órája néztem,amikor lejött Sarah és Jennifer a lépcsőn.
Jó reggelt!-köszöntek
Nektek is!Csináljak melegszendvicset?Éhesek vagytok?-kérdeztem őket
Légyszi!-mondták kiskutya szemekkel
Felálltam,lekapcsoltam a tévét és elmentem készíteni a szendvicseket.Amíg,készülődőben voltak a szendvicsek,addig mindenki leért és ők is kértek reggelit,így tehát mindegyikőjüknek csináltam.Mindenki megette a reggelit és felmentek átöltözni.Mindenki szép és laza ruhát vett fel.
*Lányok ruhái*








Milyen szépek vagytok!-döbbentem meg
Köszike,te is!-mondták kb. egyszerre.
Nem megyünk autót venni?
Menjünk!-mondták
Hívott Vanessa egy taxit.Beszálltunk a taxiba és elvitt egy hatalmas autószalonhoz,ahol minden féle fajta van.Kifizettük és besétáltunk.
Jó napot hölgyeim,milyen autót szeretnének venni?-jött oda egy 20 év körüli fiú
Még nem tudjuk!Megmutatnád a legjobb fajtákat amiket a legtöbben vesznek?-kérdeztem
Persze!Gyertek velem!-mondta és elindult
Az udvarra kisért minket.
Ezek azok az autók amiket a legtöbben vesznek!-mutatott az autókra
És milyen fajták vannak?-kérdezte Kyra
Ezek:Renault,BMW,Audi,Ford,Ferrari.Ezekre mondják a legtöbb jót.Mindegyiket megakarják nézni?-kérdezte
Persze!-mondtuk
Végig vezetett minket.Minden autót megmutatott.Nekem a legjobban a Ford és a Renault tetszett.
Na,hölgyeim,melyik tetszik a legjobban?-tért rá a tárgyra
Nem tudjuk!Hagyna minket pár percig,hogy megbeszéljük?-kérdeztem
Persze!-mondta és visszament a szalonba
Kinek melyik tetszik?-kérdeztem feszülten
Nekem a Ford
Nekem a Ferrari
Nekem a Renault
Nekem az Audi
Nekem is az Audi
Nekem a BMW
Nekem a Ford-mondták el mind a véleményüket.
Oh,ez baj!De melyik legyen?Nekem a Renault tetszik!-kérdeztem őket
Szerintem nagyon megfelel nekünk a Renault!-mondta Ash
Legyen a Renault!-egyeztek bele a többiek
Biztos?Ne azért mondjátok a Renaultot mert nekem tetszik!-kérdeztem
Legyen,úgy is megfelel mindenre!-jelentették ki a többiek
Visszamentünk a szalonba és ott ült a srác.Felugrott és megkérdezte:Melyik autó tetszik a legjobban?
A Renault!-mondta Kyra és Challen
Rendben!Van más színbe is,mint a szürke!-mondta
Milyen színek vannak még?-kérdezte Sarah
Piros,kék,fehér és fekete.-mondta a fiú
Nem lehetne a piros?-kérdezte Halston
De,milyen árnyalatú piros van?-kérdeztem.
A fiú előhúzott egy katalógust és rábökött az ujjával.
Wow!-szólaltam meg
Legyen ez!-mondták a lányok egyszerre
Tuti?
Tuti!
Akkor,pirosban szeretnénk!-mondta Jennifer
Rendben!Az autó 8000$ lesz!-mondta
Rendben!-mondtam és kikutattam a borítékot amiben van a pénzt
Tessék!-nyújtottam át a pénzt
Köszönöm!-megfogta és kivette a pénzt belőle
Ezek itt a kulcsok!-tett le két kulcsot az asztalra
Miért kell két kulcs?-csodálkozott Samantha
Mondjuk,ha az egyik elromlana vagy elveszne!-mondta a hapi
Várjanak,hozom az autót!-evvel a mondattal lelépett
Két perc múlva vissza is jött a piros színű kocsinkkal.
Ott parkol kint!Kérem írja alá ezeket a papírokat.-nyújtott elém 5 papírt.Mindet végigolvastam és aláírtam
Köszönjük a vásárlást!-mondta a csávó
*Autó*

Kimentünk az udvarra a két kulccsal és beszáltunk.Olyan jó érzés volt.
Ez a mi autónk!-mondta Halston
Csakis a miénk!-kiáltottuk egyszerre
Egyenesen hazaindultunk és leparkoltunk.Bementünk és már egyesével ültünk le a kanapéra.A tv-ben a kedvenc sorozatunk ment.BIG TIME RUSH!Olyan,vicces rész volt.
Imádoom a BTR-t!-sikítottam
Mi is!-már együtt sikítottunk
Nem megyünk étterembe?-kérdeztem
Menjünk!-mondták a lányok
Kimentünk az udvarra és beszálltunk a kocsiba.Elmentünk egy közeli étterembe.Leültünk és már jött is a pincér.
Mit kértek lányok?-kérdezte
Pizzát!-mondtam
És ti?-kérdezte
Mi is!
Milyent szeretnétek?
Mamma Luciát!-mondtuk egyszerre
Rendben!Innit?
Kolát!-mondtuk egyszerre csak Sarah nem
Te mit kérsz?-kérdezte a fiú
Baracklevet!-mondta Sarah
Rendben!-mondta és el is ment
Meghozta az italokat.Jennifer kapott hozzá egy papírt is.
Mi ez a papír?-kérdezte kiváncsian
A telefonszámom!-mondta egy édes mosollyal
Az öhm..Király!Majd felhívlak.-mondta Jennifer
Örülnék!-mondta és osztotta is az italokat
Vanessa figyelte amikor elment a srác és már meg is szólaltunk.
Ez nagyon jó!-mondtam Jennifernek
Nagyon!Jól néz ki a srác!-mondta és elkezdett nevetni.Mi is nevettünk vele.45 perc múlva hozták is a pizzákat.Nagyon finom volt.Jól bekajáltunk.Jennifer még megkereste a fiút,akit Danielnek hívnak.A beszélgetés után elköszöntünk és hazamentünk.Leültünk a kanapéra és néztünk egy filmet.Nagyon jó volt,csak az a baj,hogy nem tudom a címét.Elmentem fürödni és már mentem is az ágyba.Még Kendall-lel SMS-esztem pár percet és elköszöntem tőle.Lezártam a telómat és mentem aludni.Elég hozzú volt a nap.


2 megjegyzés: