2015. június 25., csütörtök

16.Egy nap a barátnőimmel és a pasimmal

Tegnap Kendall-nél aludtam.Tegnap volt az egy éves évfordulónk.Már 10 óra van és Kendallt nem látom az ágyban.Egy kicsit megijedtem.Levánszorogtam a lépcsőn és megtaláltam a konyhában.Éppen főzött valamit
Jó reggelt-köszönt és adott egy puszit a homlokomra
Neked is-mosolyogtam rá
Mit csinálsz?-és rámutattam egy lábosra
Ebédet!-jelentetette ki
Te tudsz főzni?-csodálkoztam
Persze,hogy tudok
És mit főzöl?
Nem akartam valami nagy ebédet,így palacsintát csinálok.
Azt imádom!-jelentettem ki
Akkor jó!
*Kendall palacsintasütés közben*

Olyan édes,hogy ebédet csinál nekem.Azt mondta,hogy 15 perc múlva kész,így elmentem lefürödni és felvettem egy ruhát
*Ruhám*

Wow,nagyon szép vagy!-ámult el amikor lejöttem
Köszi
Kész az ebéd!
Van kakaós is?
Kakaó nincs,de nutellás van
Az még jobb!!
Akkor,gyere és együnk
Ettünk pár palacsintát.Isteni volt.Nem tudtam,hogy ennyire jól tud főzni.Meglepődtem.
Ez isteni volt!-szólaltam meg az ebéd után
Örülök!Nem megyünk el valahova?
Mondjuk sétálni?-kérdeztem tőle
Remek,most indulhatunk?
Akár most is
Kendall átöltözött,mert pizsiben volt.Én felkentem egy kis alapozót és már indultunk is.Elmentünk abba a parkba,amibe tegnap előtt voltam Kriziával,Alexával és Makenzievel.Gyönyörű az a park.Tele virágokkal,fákkal,bokrokkal és ki van világítva az egész.Valami mesés az a hely.Kb.15 perc biciklizés után oda is értünk.Nagyon szeretek biciklizni.Ott bicikliztünk vagy fél órát és leültünk beszélgetni.Minden dologról beszéltünk,mondjuk még a tegnapról is.Bár nem tudtunk sokat róla.Csak azt tudtuk,hogy lefeküdtünk.Még sétáltunk a parkba,amikor megcsörrent Kendall telója.Csak:oké,rendben,igen,indulok szavakat mondott.
Indulnunk kell!-jelentette ki határozottan
Mi a baj?-megijedve kérdeztem
Semmi,csak ma is kell forgatni!-mondta őszintén
BTR-t?-kérdeztem
Persze,menjünk
Oké
Én elmentem még hozzá a cuccaimért és rohantam haza.Ott meglepetés várt engem.Halston és a barátnői.
Ti hogy hogy itt vagytok?
Elmegyünk valahová?-kérdezte
Felőlem,oké-mondtam
Szupi,akkor bemehetünk?
Gyertek csak
Bekisértem őket a házba.Ők leültek a kanapéra én pedig tettem fel egy kis sminket.Nagy kiabálásra lettem figyelmes.Persze a lányok veszekedtek Halstonnal.Ők még nem tudtják,hogy kibékültünk.
Hagyjátok abba!-kiabáltam amire mind felfigyeltek
Ők miért vannak itt?-kérdezte Kyra
Kibékültem velük!-határozottan jelentettem ki
És el is hiszed ezt nekik?-felháborodva kérdezte Ashley
Igen,pont most mentünk volna valahova,de ha nem hisztek nekem,akkor gyertek velünk
Oké,de még kétségeink vannak-mondta Challen
Jöhetnek ők is?-kérdeztem Halstontól
Az nagyon jó lenne,hiszen velük még nem békültem ki.-mondta
Oké,de akkor hívom Kriziát,Makenziet és Alexát is!
Azok kik?-kérdezték egyszerre
Ők a Hollywood-i barátaim!
Jó,örülnénk ha ők is jönnének-mindenki mondta
Felhívtam Alexát,aki egyből fel vette
Szia Kriszti,miért hívtál?
Nem jönnétek el a tesóiddal valahova,de most akkor nem 4-en hanem 12-en
Kik a másik 8?
Ők is a barátnőim,így gondoltam elmehetnénk egy nagy "turára"
Benne vagyunk
Hol talákozzunk veletek?-kérdeztem
Hova mentek?
Plázába.
Akkor a Mayo Chix előtt?
Rendben,ott találkozunk.
Szia!
Szia!
Na mit mondtak?-kérdezte Samantha
Hogy,jönnek.
Akkor,induljunk!-jelentették ki
Mindenki átöltözott csak én nem.
*Challen ruhája*


*Jennifer ruhája*

*Ashley ruhája*

*Vanessa ruhája*

*Kyra ruhája*
*Sarah ruhája*

*Samantha ruhája*

*Halston ruhája*

Milyen csinosak vagytok mind!-ámulva-bámulva néztem őket
Köszi!De te még szebb vagy!-jelentették ki
Ugyanmár,indulhatunk?
Persze.
Bezártam az ajtót és beszálltunk a BMW-be,hála istennek,hogy pont annyi ülés van,ahányan vagyunk.Elindultunk  a pláza felé.Bementünk és odamentük az információs pulthoz
Hol van a Mayo Chix?-kérdeztem a nénitől
Az emeleten a lépcsőtől jobbra a 4-dik bolt
Köszönjük szépen!
Rohantunk is fel az emeletre.Ott találtam megy a Vegákat.Olyan szépek voltak.
*Krizia ruhája*

*Alexa ruhája*
*Makenzie ruhája*

Gyönyörűek vagytok!
Köszi Kriszti,te is!
Hova megyünk?
Moziba,shoppingolni!
Rendben!
Oh,nem is mutatkotam be,én Alexa Vega vagyok.
Te Alexa Vega vagy a kémkölykökből?-csodálkoztak a lányok
Kaphatok egy autogrammot?-kérdezték a lányok egyszerre
Persze
Vanessánál volt toll és papír is,így kaptak a lányok autogrammot.Nagyon örültek neki.Elmentünk shoppingolni.Mindenki vett pár ruhát és sminket is,persze a cipő se maradhatott el.Kyra vett egy telefontokot az új telefonjára.Logantől kapott egy Samsung S2-t.Nagyon jól éreztük magunkat.Elmentünk moziba is és ott megnéztük a Life As We Know It cimű filmet.Nagyon vicces volt.Után elmentünk a mekibe kajálni és hulla fáradtan értünk haza.Alexa és testvérei más autóval jöttek,így a parkolóban elbúcsúztunk egymástól és már mentek is haza.Ez a nap is szuper volt.Jól éreztem magam.Halstonékat még hazavittem és utána hazafelé tartottam az irányt.Ashley már aludt a kocsiban.Úgy,kellett felvinni az emeletre.Nagyon vicces volt.Én,Kyra és Jennifer vittük fel.Mindenki,persze kivéve Ashley nem fürdött le.Felvettük a pizsinket és mentünk is aludni. Senkinek sem mondtam el,hogy lefeküdtem Kendall-lel.Majd,úgy is kiderül,de lehet,hogy holnap elmondom nekik.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése