2015. június 3., szerda

6.Döntések sorozata és maradás

*James szemszöge*

Azt,hittem,hogy Kriszti szeret.De nagyon tévedtem.Neki Kendall kell.Annyira,jó volt őt megcsókolni,de ő elhúzódott és Kendall után futott.Én is követtem és láttam,hogy ők ketten csókolóznak.Nagyon rossz látvány volt és a szívem romokban hevert.Mit,eszik ő,annyira Kendallön???Nem hittem a szememnek,amikor az megtörtént.Csak azt,nem értem,hogy smárolhatott Kendall Krisztivel,ha Kendallnek van csaja.Küzdeni fogok Krisztiért.

*Kendall szemszöge*

Az a csók még számomra hihetetlen,hogy megtörtént.Mint,1 tündérmese.Beleszerettem Krisztibe.Remélem,hogy velem marad és nem megy vissza Minnesotába.Tudom,neki a suli nagyon fontos.Azt,hittem,hogy Jamest szereti.Jól döntöttem,hogy szakítottam Kayslee-vel,mert nem szeretem,de ha Kriszti vissza megy,akkor is megérte,mert csókolózhattam vele.Holnap,úgy is jön az apukájával,akkor biztos elmondja,hogy döntött.Már válom a holnapot.Izgulok.

*Kriszti szemszöge*

Ez,az egész mai nap felfoghatatlan nekem.Most,James vagy Kendall?Szerintem Kendallel fogok járni.De még nem tudom,hogy visszamegyek-e Minnesotába.Azért,jó itt lenni:

1.Aput mindig láthatom

2.Alexa is itt lakik

2.Itt van Kendall és a sorozat

3.Jó ebben a városban lenni

Eldöntöttem,MARADOK.Ott,mindenki piszkál,egy barátom sincs,nem érzem jól magam.De az lesz a legnehezebb,hogy ezt mind mondjam el apunak.Fel is hívtam,hogy megbeszéljem vele.Elmondtam,hogy csókolóztunk Kendall-lel meg mindent.Egy kicsit meglepődött,de amikor elmondtam neki,hogy vele leszek,akkor beleegyezett.Hurrá,maradok!Egy feltétellel maradhatok itt:Ha itt járok suliba.Beleegyeztem,mert az már mindegy volt.Utána,lement és el is aludtam,ha tudtam volna,mert egy csomót gondolkoztam.Írtam Alexának 1 SMS-t,hogy itt maradok Hollywoodban és nem megyek vissza Minnesotába.Vissza is írta,hogy az remek és hogy akkor örökké barátok leszünk és megbeszéltünk egy talit holnapra és csak mi ketten leszünk és megírtam,hogy van egy pasim és vissza is írt egy kérdőjelet.Elmondtam neki ezt Kendall és James sztorit neki az elejétől a végéig.Az egész éjjelt átbeszéltük,mikor rájöttünk,hogy hajnali 6 óra van és egyből írtam,hogy megyek,mert megyek a Studioba.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése