2015. június 2., kedd

5.Egy fájdalmas reggel és egy csók ami kudarcba fullad

11:00-kor keltem fel.Egy kicsit későn,mert nagyon fáradt voltam.Felakartam volna kelni,de egy hatalmas fájdalmat éreztem a fejemben.Persze tegnap bulizni voltunk,de nem gondoltam volna,hogy ennyit ittam.Csak Makenzie volt otthon és szóltam neki,hogy hozzon fájdalomcsillapítót,mert mindjárt széthasad a fejem.Persze,Krizia és Alexa nem voltak otthon.Makenzi egyből rohant hozzám és hozott fájdalomcsillapítót és megkérdezte,hogy jól vagyok-e.Én azt válaszoltam,hogy borzalmasan.Utána rohant a telefonomhoz,hogy írjon apunak egy SMS-t.Ez állt benne:Bocsi,apu de nem tudom mikor jövök,mert fáj a fejem és rosszul vagyok.Puszi:Kriszti.Utána,azt mondta,hogy maradjak itt amíg,jobban nem leszek és vigyáz rám.Nagyon jól esett tőle.Úgy,15 órakkor lettem jobban és elmentem apuhoz a Studioba.Csak a többi szereplő volt ott,de apu nem.Akit először megláttam,az James volt.Odarohantam hozzá és megkérdeztem,hogy hol van apu.Azt mondta,hogy elment valamiért és megkérdezte,hogy jól vagyok-e.Én csak bólintottam és megkérdeztem,hogy mikor ment el és várhatóan mikor jön vissza.Ő csak azt mondta,hogy nem tudja.Utána,azt mondta James,hogy bekisér az öltözőjébe.Egy kicsit meglepődtem,de csak bólintottam egyet.Bekisért és beszélgetni kezdtünk.Megkérdezett mindent.Hogy,hol lakom,hova járok suliba,milyen zenéket szeretek meg még 1000 mást is.Az utolsó,amit kérdezett az egy kicsit lesokkolt.Azt,kérdezte legutóljára,hogy van-e pasim.Én erre a szóra megráztam a fejem,amitől valahogy,boldogabb lett.Megijedtem,hogy mi fog történni,ez után.Elakartam,terelni a szót és kérdezősködtem.Ami ez után történt,az megint lesokkolt.Megcsókolt engem James.Oh,my god!Csak,az volt a legrosszabb,hogy ezt mind látta Kendall.Hogy honnan tudom?Megláttam,amikor lesmárolt és láttam,hogy a csók előtt vidám és 1 rózsacsokor van a kezében,amit én imádok,mert a kedvenc virágom a rózsa.Amikor,elcsattant a csók,akkor láttam,hogy eldobja a rózsacsokrot és elszaladt.Megijedtem,mert nekem nagyon tetszik Kendall és szerelmes vagyok belé és ami én és James között történt az nem jelent nekem semmit,így elhúzodtam a csókból és Kendall után rohantam.Ő a Studio előtt állt.És megkérdezte,hogy én érzek-e valamit iránta vagy csak James-t szeretem-e.Én csak,annyit válaszoltam,hogy én nagyon szeretem őt és nem érzek semmit James iránt.Odarohantam hozzá és megcsókoltam,az a csók tündérmesébe illő volt.1 percig legalább csókoloztunk,mikor ő elhúzodott,mert nem kapott levegőt.Ezen én egy kicsit nevettem és megkérdeztem,hogy már elhiszi-e,hogy őt jobban szeretem.Ő erre csak bólintott egyet.És,erre megkérdezte tőlem,hogy nem leszek-e a barátnője.Én erre köpni,nyelni nem tudtam.Mi van az ő barátnőjével Kayslee-vel és ha visszamegyek Minnesotába,akkor hogy leszünk együtt.Én persze ezeket mind megkérdeztem tőle és azt mondta,hogy szakított Kayslee-vel és,hogy ne menjek vissza Minnesotába,de persze nekem tanulnom,kell és ez nem megy annyira egyszerűen,mire megjött apu.A legjobb pillanatban megkértem,hogy vigyen haza és azt mondtam Kendallnek,hogy még ezt átgondolom és apu hazavitt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése