2015. június 8., hétfő

8.Egy csodás és egyben egy fura reggel meg egy kis gondolkozás

Reggel csodásan keltem.Nem voltam még,ilyen boldog.Különleges érzést éreztem,amit még soha se.Mintha,pillangók röpködtek volna a hasamban.Azt,hiszem beleszerettem Kendallbe.Jól indult a reggelem.Egy csodaszép üzenetet is kaptam:Nagyon jó volt a randi,várlak a Studio előtt.

Xoxo,Kendall.

Ennek nagyon megörültem,elkezdtem öltözni.Előszedtem a kedvenc ruhámat,ami eddig még nem volt rajtam.Persze,nem írtam vissza Kendallnek,mert úgy is fogunk találkozni.Apuval  elkészültünk és elindultunk.Közben,apu bekapcsolta a rádiót a kocsiban és hallgattunk egy nagyon jó számot.Odaértünk és Kendall állt a bejáratnál.Szóltam neki,hogy még nem csókolom meg,mert még látott apu.Apu nem tudott,arról,hogy mi van köztem és Kendall között,de ez így volt rendben.Ha,komolyra fordul,akkor,úgy is elmondom.Még néztem,mikor megy el apu.Amikor,elment egyből felvett és megpörgetett Kendall+még kaptam egy csókot is tőle.Bementünk a Studioba (Persze nem fogtam a kezét,mert senki nem tudhat a kapcsolatunkról).James,odajött hozzám és elrángatott.Ezt,a viselkedést nem értettem és még fájt is a szorítása.Bevonszolt engem az öltözőjébe és faggatott.Megkérdezte,hogy mi folyik Kendall és köztem.Megdöbbentem és rájöttem,hogy belém zúgott.Megakart csókolni,de nem hagytam és rávágtam:

Járunk.Elhívott randira és csókolóztunk.És nem érdekel,ha szeretsz,mert nekem Kendall kell.Nem fogok veled járni.Ami,a csókot illeti az nem jelentett nekem semmit.Láttam,hogy elszomorodik és egy könnycsepp gördül le az arcán.Egy kicsit szégyelltem magam,hogy ilyet mondtam,így bocsánatot kértem.Nagy meglepetésemre azt mondta,hogy belém zúgott és azért csókolt meg.

Sajnálom James,nem akartam,így viselkedni veled.Ne haragudj.-mondtam egy kicsit megsajnálva.

Én sajnálom,ha így érzel Kendall iránt,akkor legyetek boldogok.-mondta nekem.

Utána elmentem és megkerestem Kendallt.De nem találtam,így elmentem sétálni.Találtam egy padot és leültem.

*James szemszöge*

Rájöttem,hogy Kriszti Kendallel akar lenni.De,azért próbálkozni fogok Krisztinél.

*Kriszti szemszöge*

Készítettem pár fotót a telefonommal a parkban.Sétáltam még a városban és rájöttem valamire.Így hazamentem és gondolkozni kezdtem.Írtam egy SMS-t Kendallnek és apunak is,hogy hazajöttem és lefeküdtem aludni.Ezt el is küldtem.Persze,ez egy baromi nagy hazugság volt,de mindegy.A jövőmről gondolkoztam egy csomót.Kb. este 10 óra lehetett,amikor apa megjött és bejött a szobámba,hogy megkérdezze,hogy minden rendben van-e.Csak bólogattam és hála istennek kiment a szobámból.Tovább gondolkoztam.Egész éjjel nem aludtam.

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése