2015. június 9., kedd

9.A nyár vége és egy utazás

Egész éjjel csak egy dolgon járt az eszem.Nem tudtam kiverni a fejemből.Talán ez így lesz rendben.A minnesotai egyetemen gondolkoztam.Eszembe jutott,hogy milyen nehéz volt bejutni és mennyi emlékem van róla.Lehet,hogy nem mindenki kedvelt az egyetemen,de ez nem érdekelt.Talán,azért,mert szín ötös voltam mindig.Vissza,akartam menni.Az egy nagyon híres iskola,ahova nem mindenkit vesznek fel.Csak,ezért akartam vissza menni.De,attól még nagyon szeretem Kendallt.Szívszorító érzés,hogy el kell hagynom őt.De,reméltem,hogy távkapcsolatban fojtatjuk.De,ki tudja.Lehet,hogy ezek után nem akar velem lenni.Nem is akartam erre gondolni.Apu,már rég elindult a Studioba,ezért gyalog mentem.Kb.1 óráig tartott,hogy odaérjek,mert egy kicsit messze van.Megakartam keresni  Kendallt,hogy elmondjam neki,hogy vissza akarok menni Minnesotába,de vele akarok lenni.Találkoztam a studioban Carlossal és megkérdeztem,hogy hol van Kendall.Ő csak balra mutatott,ahol a "konyha" van.Megköszöntem neki az "útbaigazítást" és már rohantam Kendallhöz.Ő éppen valami csokit evett.Ahogy,meglátott eldobta a csokiját és megcsókolt.Jó érzés volt,de amit akartam mondani az szörnyű volt.Mondtam,neki,hogy beszélni akarok vele és egy könnycsepp gördült le az arcomon.Elvonszoltam a folyosóra,ahol senki sem vot.Pont jó volt erre az alkalomra.Elmondtam,neki,hogy vissza akarok menni Minnesotába,ahogy elmondtam ezt a dolgot,lefagyott.Megijedtem egy kicsit erre.Szomorú volt,de megértette,hogy így érzek.Elmondta,hogy szeret.Örültem és elmondtam,hogy szeretném,ha távkapcsolatban folytatnánk tovább és nyáron,majd meglátogatom,meg majd téli,őszi és tavaszi szünetben is.De,mondtam neki,hogy ma indul a repülőm.Egy kicsit elszomorodott és elmentem haza vele együtt,mert azt mondta,hogy segít bepakolni nekem.Elfogattam,mert legalább addig is együtt leszünk.Fél óra alatt bepakoltunk mindent és még maradt 4 órám vele.Elmentünk moziba és a tengerpartra fürdeni.Maradt még 2 óránk és elmentem a studioba,hogy elmondjam mindenkinek,hogy elmegyek.Mindenkit lesokkolt,de megöleltek és elbúcsúsztak tőlem.Még egy órát ottmaradtam velük és beszélgettünk.Megjött apu is,mert addig nem volt ott és elmondtam neki is,hogy megyek vissza Minnesotába.Elszomorodott,de hála istennek ő is megértette.Elkísért mindenki a reptérre.A mindenki alatt,az összes szereplőt és aput értem.Nagyon,örültem,hogy mindenki ott volt.Megkezdődött a búcsú ideje.Megölelt mindenki és már szálltam,volna fel a repülőre,de Kendall megfogta a csuklóm,megfordított és egy hosszú és meleg csókot adott.Az volt a baj,hogy ott volt apa is.Így,elkellett,mondjam neki,hogy együtt vagyok Kendall-lel.Elmondtam neki,de meglepő módon elfogatta,adott egy ölelést és felszálltam a repülőre.Szívszorító érzés volt.Mindenki integetett.Láttam,hogy Kendall rányomta az üvegre a kezét és könnyezett,ami a reptéren van és látni lehet,azokat a repülőket,amik felszállnak.Nagyon rossz érzés,volt itthagyni őt.De,mégis a szívem Minnesotába húzott.Hiányozni fog Kendall.

1 megjegyzés:

  1. Folytatást!!!! ♥ :) Imádom!!! :D Remélem Kriszti meggondolja magát, és visszamegy Kendall-hez! :))

    VálaszTörlés