2015. június 25., csütörtök

15.Az idő rohan és egy éve együtt Kendall-lel

Az idő rohan.Telnek az órák,a napok.Már megint augusztus van.Már megint suli.Nem is merek bele gondolni.Már megint távol leszek Kendalltöl.Halston és James azóta együtt vannak,amit nem nézek jó szemmel.Holnap lesz az 1 éves évfordulónk Kendall-lel.El sem hiszem hogy már 1 éve együtt vagyunk.Hihetetlen.Már csak egy év a suliból és megkapom a diplomám és ezen felül Kendallt is.Vanessa és Kyra még mindig együtt vannak a fiúkkal.Most jut eszembe.Nem is találkoztam már kb.egy éve a Vega tesókkal sem.Most azonnal írok nekik.
Sziasztok,csajok!
Rég láttalak titeket!Szeretnék veletek találkozni!Hiányoztok!<3
Ennyit írtam és már hívott is Alexa telefonon
Szia Kriszti!-köszönt
Szia Alexa!-köszöntem én is
Mizu csajszi?
Semmi,veled?
Ugyan úgy-válaszolt
Nem akarsz eljönni a tesóiddal valahova?-kérdeztem
Lehet róla szó!
Mikor lenne jó nektek?
Ma 17:09
Okés
Hol találkozzunk?-kérdezte
Studio 27 előtt?
Rendben,ott találkozunk
Szia!
Szia!
Ennyi volt a telefon beszélgetés.Nagyon örültem neki,hogy elmehetek velük valahova.Most 15:38 van.Hazarohantam,persze szólva apunak és Kendallnek,hogy megyek Alexáékkal valahova.A csajoknak is elmondtam és rohantam haza.Sminkeltem egy kicsit.Előtte hajat mostam,mert nem ártott.Felöltöztem egy kényelmes ruhába
*Ruhám*
És indultam is,mert 9 perc volt még a találkozóig.Már nagyon vártam a talákozást,hiszen olyan,mintha már 1000 éve nem láttam volna őket.Beszálltam apum BMW-jébe és indultam is.Amikor,megérkeztem ők már ott álltak az épület előtt.Elmentünk moziba,shoppingolni,valamit enni és inni.Hazafelé találtunk egy parkot,mellette egy parkolót.A kocsival leparkoltam a parkolóban és lezártam az autót.Este volt de mi akkor is elmentünk sétálni.Nagyon jól esett a friss levegő.A park ki volt világítva és tele volt fákkal és virágokkal.Már nagyon késő volt és Krizia megkért,hogy menjünk haza.Igaza is volt,mert mindannyian fáradtak voltunk.Visszamentünk a parkolóba és hazavittem őket.Utána elindultam apuhoz és nagyon halkan és csendben bevánszorogtam a házba és a szobámba.Gyorsan levetköztem és halkan elmentem fürödni.a forró víz nagyon jól esett nekem.Átöltöztem pizsibe és be is döltem az ágyba.
*MÁSNAP*
Mind a hatan egyszerre keltünk.Ma nem akartunk bemenni a Studioba.Otthon maradtunk és Ashley mindenkinek csinált melegszendvicset és kakaót.Nagyon jól esett mindenkinek.10 óra volt,amikor mégis rá szántuk magunkat,hogy bemegyünk a Studioba.Ahogy,beértünk nagy meglepetés fogott meg minket.Ba**ki.Elfelejtettem,hogy ma vagyunk egy éve együtt Kendall-lel.Hogy,lehettem ekkora marha?
Ez a dal pont ide illő
Becky G-Lovin' So Hard
Imádoom ezt a dalt!
Ez a nap nem is lehetett volna jobb.Mindenki minket ünnepelt.Mindenki ott volt.Még James sátánja is és a barátnői is.De nem foglalkoztam velük,mert ez az én napom,csakhogy Halston elrángatott.Egy kicsit megijedtem.
Mi az?-kérdeztem
Gratulálok az egy éves fordulótokhoz Kendall-lel-gratulált
Ugyan!Kivele!Mit forralsz már megint?-vontam kérdőre
Szeretném,hogy jóban legyünk,mert tényleg szeretem Jamest és nem akarok vitázni!Nagyon elegem van belőle!-jelentette ki
Ez tényleg igaz?-kérdeztem furcsán
Szeretném ha barátnők lennénk!
Oké!
Kisujj eskü?-kérdezte
Kisujj eskü!-jelentettem ki
Egy kicsit meglepett.Nem így ismerem Halstont.Remélem nem ver át.De hála istennek Kendall kiverte a fejemből.Hogy hogyan?Adott egy hatalamas csókot.A fiúk énekeltek.Egy csomó alkoholt megittunk.Berugtunk egy kicsit,nemis tagadom.Kaptam egy hatalmas tortát is.Ez a nap király volt.Kaptam még többmillió ajándékot is.Zsák számra.Ez volt életem legjobb napja.Halstonnal is kibékültünk.Csináltam Halstonról és Jamesről egy képet.
*Halston és James*
Olyan édesek így ketten.Látszik,hogy szeretik egymást.Hála istennek James leszállt rólam.Örülök neki,mert én Kendallt szeretem.Apu az első 10 percben volt csak ott,utána haza is ment.
Nekem ez nem való!-jegyeztem meg a szavait.Minden szereplő is velünk bulizott még Alexa,Krizia és Makenzie is.Meg persze a lányok.Úgy 3 óra fele hazament mindenki.Nagyon sokáig tartott a buli.Kendall egy kicsit berúgott.Elmentünk hozzá taxival.Ott megtörtént.Lefeküdtünk egymással.Nagyon jó volt.Lefektetett az ágyra.Utána minden ruha lekerült.Elfáradva és már józanodva döltünk le az ágyra háromnegyed óra múlva.Nagyon jó volt.Örülök,hogy megtörtént.Persze védekeztünk.Nála maradtam egész éjjel.A hasán aludtam el.Jó volt ez az egész nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése