2015. június 28., vasárnap

18.A bál

Reggel álmosan keltünk.Mindenki becsomagolta a könyveit.Ashley fellépett Facebookra,hogy megnézze,mit írt ki az igazgatónő
Lányok,gyertek ide-mondta egy kicsit meglepődött hangon Ashley
Egy szöveget mutatott.
Várjatok felolvasom-ajánlottam fel és felkaptam Ashley laptopját.
Köszi,az jó lenne!-mondták
Mind a kilencen ott voltunk már a koleszba.Halstonék is átjöttek hozzánk.Bele is kezdtem az olvasásba.
Kedves Diákok és Tanárok!
Ma este az első tanítás után lesz  egy bál.Lányoknak báli ruha,Fiúknak szmoking szükséges.Párt kell választonotok.
Szép napot!
Ez állt a levélben.
Bakker!Nekünk nincs ruhánk!-jelentettük ki
De nekem van mindenkinek!Találtok magatoknak!Rengeteg van!Válasszatok magatoknak majd suli után!-ajánlotta fel Halston
Te nagyon csúcs vagy!-öleltük meg egyesével Halstont.Mindenki elment fogat mosni,fésülködni és öltözni.
*Ruhám*
Nekem ez a pénztárca nem tetszett,így másikat választottam.
*Pénztárcám* (saját kép)
Lehet,hogy ezek buta válogatások,de én szeretném,ha minden passzolna mindennel.Az egyetemen után divattervező szeretnék lenni vagy más de a divattal kapcsolatban.
A mostani végzősöknek nem kell fehérben és feketében lenni.Mi pedig végzősök vagyunk.Így inkább nem is húztam ünneplőt.Úgy kb. 1 óra múlva indultunk is a suliba.Az igazgatónő megint elmondta szokásos beszédét és mentünk órára.Első órám Irodalom volt.
2.Angol
3.Matek
4.Földrajz
5.Tesi
6.Német volt.Ezek voltak a mai óráim.Hatodik óra után a lányok és én elmentünk párt szerezni a bálra.Phil még szabad volt,így ő jön el velem.Csak barátok vagyunk,de az estére kell pár.
2.Kyra és Adam
3.Challen és Chris
4.Vanessa és Nick
5.Jennifer és Ty
6.Ashley és Austin
7.Sarah és Justin
8.Samantha és Stephen
9.Halston és Dustin.
Így voltak a párok.Nagy mázlink volt.Csak ők 9-en voltak szabadok.Visszamentünk a koleszba és egyenesen Halstonék szobájába indultunk.Egy hatalmas ruhásszekrényhez vezetett minket Halston.Kinyitotta és elállt a lélegzetünk.Több ezer ragyogó ruha volt benne.Vagy 2 óráig nézelődtünk benne,amikor még utoljára Jennifer is talált ruhát.
*Ruhám*

*Ashley ruhája*

*Vanessa ruhája*

*Sarah ruhája*

*Kyra ruhája*
*Challen ruhája*
*Samantha ruhája*

*Halston ruhája*

*Jennifer ruhája*

Mindenki gyönyörűen nézett ki.
Imádunk Halston<3.-öleltük meg őt
Szivesen a ruhákat!
Utána mindenki kibújt a ruhájából és elmentünk sminkelni,körmöt festeni és mindenki megcsinálta a haját.Mindenki olyan gyönyörű volt.Mindenkiért jött a partnere.Elindultunk a bálba.Mindenki ott volt és még zene is szólt
Felkérhetlek egy táncra?-kérdezte Phil
Persze!
Minden fiú ezt tette a lassú számnál.Olyan jó volt.Nagyon kedves Phil.Ashley és Austin még csókolóztak is.Nagyon cukik voltak.Mindenki kapott vacsorát és pezsgőt is.Mind a kettő nagyon finom volt és jól is esett.A bulinak 01:30-kor lett vége.Én is akkor mentem haza Phillel.
Köszi,hogy a párod lehettem!-köszöntem meg neki
Szivi!Nagyon jól táncoltál!Jól éreztem magam!
Köszi!Én is nagyon jól éreztem magamat!
Itt is vagyunk!-jelentette ki
Köszi,hogy elhoztál!Jó éjszakát!-köszöntem meg és el is köszöntem tőle
Neked is!-mondta
Elhajtott én pedig bementem a koleszba.
Ashley hol van?-kérdeztem a csajokat
Austinnál!
Oké!Mindjárt jövök!Átmegyek Halstonhoz és visszaviszem neki a ruhám!
Elvinnéd nekem is?-kérdezték egyszerre
Persze!
Így 6 ruhát vittem vissza Halstonnak.Kopogtam és kinyitotta az ajtót
Szia!Vissza is hoztam a ruhákat!Nagyon köszönjük szépen őket!
Szia!Szivesen,máskor is!
Köszi,én megyek aludni!-mondtam neki hulla fáradtan
Szivi!Jó éjt!
Neked is!
Szia!
Szia!
Ennyi volt a beszélgetés.Amikor,vissza értem,akkor mindenki aludt,csak Vanessa nem.Halkan lefürödtem és belebújtam a pizsimbe.Pár percig beszélgettem még halkan Vanessával de utána be is aludt.Remek volt ez a nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése