2015. június 23., kedd

13.Újra Hollywoodban

A kelés egy kicsit nehézkes volt,mert egész éjjel gondolkoztam,de a Hollywood szótól kiugrottam az ágyból.Mindenki kezdett öltözni,sminkelni,fogat mosni és még sok mást.A gép ma 12:40-kor indul és mi 9 órakkor keltünk fel.Volt még időnk hála istennek mindenre.Kb.egyszerre lettünk kész a dolgainkkal.11:57-kor lettünk kész.Elmentünk még egy kisboltba,ott vettünk innit meg ennit és indultunk a repülőtérre.12:30-kor értünk oda.Én elmentem megvenni a jegyeket,amíg ők leültek.12:35-kor a légitársaság a hangoskimondóján ez szólalt meg:
Kezdjék meg a beszállást a Hollywood-i járatra!
Az álmunk beteljesült!Köszi Kriszti!-ujjongtak és megöleltek
Megkezdtük a beszállást.Én Kyra mellett ültem.Jennifer Vanessa mellett ült.Challen pedig Ashley mellett.Én egész úton zenét hallgattam.Láttam a lányokon,hogy nagyon izgulnak.Nagyon jól esett,hogy mindenki velem volt.5 napot lehetünk csak ott.Annyi is megteszi.Kendallnek és apunak írtam SMS-t,hogy 20 perc és leszállunk.És még Alexának is írtam,mert ő is fontos.Kyra az ablak mellett ült és nézte a felhőket.Letettem a fülhallgatóm és mondtam a csajoknak,hogy elmegyünk majd 1 hatalmas városnézésre.
Remek!-kiáltották mindannyian
10 perc múlva le is szálltunk.Láttam aput a repülőtéren,de Kendallt és a többieket nem.
Apu!!-kiáltottam
Szia kincsem,sziasztok lányok!-mondta boldogan
Csókolom,Mr.Fellows-köszöntek a lányok apunak
De jól látni téged,de a többiek hol vannak?-kérdeztem
Ott vannak a Studioba és várnak téged-mondta szép lassan
Jaj de jó,gyertek lányok-mondtam a csajoknak
Megfogtuk a bőröndjeinket.Mindenkit a Studio előtt láttam,még Kendallt is.

Ezek kik?-kérdezte Kyra
Mindjárt meglátod!-mondtam neki
Ahogy kiszálltam az autóból,oda is rohantam Kendallhöz.Hatalmas ölelést és 1 hosszú csókot adtam neki.
Be kell neked mutatnom 5 kedves lányt-mondtam neki és odavezettem a lányokhoz.
Lányok ő itt Kendall!Kendall ő itt Challen,Ashley,Kyra,Vanessa és Jennifer-mutattam meg egyesével a lányokat Kendallnek
Sziasztok lányok-köszönt Kendall az édes mosolyával
Szia-köszöntek vissza a lányok.Odavezettem a lányokat Loganhez,Carloshoz és Jameshez és ugyanígy bemutattam őket.Logan egy kicsit elrángatott magával.
Ki ez a Kyra?-kérdezte
A barátnőm-jelentettem ki
Nagyon szép!Van pasija?-kérdezte
Nincs,de ezt vele beszéld meg!-mondtam és rákacsintottam Loganre
Oké-evvel a szóval odament Kyrához
Akartam volna őket figyelni,de Kendall megfogott és megpörgetett.Olyan jó volt.Annyira szeretem.
Szeretlek-súgtam a fülébe
Én is-mondta
Odamentem Carloshoz és megkérdeztem,hogy van-e barátnője
Akarsz lenni?-nevetett
Dehogy is,csak nagyon tetszel Vanessának!-jelentettem ki
Tényleg?-kérdezte
Igen-mondtam
Szuper,mert nagyon tetszik!-jelentette ki
Menj oda hozzá-mondtam
Úgy lesz,szia-és el is köszönt
Találkoztam a lány szereplőkkel is
Sziasztok-köszöntem és sorba ölelgettem meg őket
Szia-köszöntek vissza
De most mennem kell kipakolni,sziasztok-ennyi volt a beszélgetés.Láttam,hogy Kyra és Vanessa még beszélgetnek a fiúkkal.Olyan édesek voltak.De,haza kellett menni kipakolni,így odamentem mind a kettőjükhöz és elhoztam őket.Apu hazavitt minket és mindenki kiválasztotta a saját ágyát és kipakoltunk.Sokat beszélgettünk.És elmeséltem mi ez az egész sorozat dolog és mindenkinek tettszett amit meséltem.Kyra és Vanessa el is mesélte,hogy mit beszéltek a fiúkkal.Mind a kettőjük összejött a fiúkkal.Nagyon örültünk neki.Ashley már elkezdett faggatózni Jamesről és hogy van-e barátnője.Elmondtam neki,hogy hol van  úgy is megyünk a Studioba holnap és hogy akkor beszélhet vele.Nagyon örült ezeknek a szavaknak.
Kipakoltatok?-kérdeztem őket
Igen-hangzott el mindenkitől a válasz
Akkor,menjünk várost nézni!-jelentettem ki
Minden híres és nevezetes dolgot megnéztünk és találkoztunk pár sztárral is.Pl.:Jennifer Aniston,Jlo,Justin Timberlake és még nagyon sok sztárral.Nagyon fáradtan és kimerülten értünk haza.Csak úgy bedöltünk az ágyba.Mindenki fürdés nélkül aludt el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése