2015. június 24., szerda

14.A suli vége és nyári szünet meg a sátánok

Ugyan így ment minden nap Hollywoodban.Sajnos keveset voltam Kendall-lel,mert a csajok elrángattak mindig tőle.Minden szünet így telt.Már nyáriszünet van.Rohan az idő.Az egész év egy röpke pillanat volt.Minden szünetet Hollywoodban töltöttem.Kyra és Vanessa jött csak velem a téli és tavaszi szünetben.Nyáriszünetben mind a 6-an mentünk.Kendall-lel nagyon szeretjük egymást,úgy,mint Carlos Vanessát és Logan pedig Kyrát.Nagyon aranyosak így együtt.A sátánokat végre nem kell lássam.Csak ez nem így alakult.Mind a 3 sátán eljött Hollywoodba velünk és követtek minket.Hatalmas probléma lett belőle.Bejöttek a Studioba is utánunk.Tették magukat jobbra-balra.Rossz volt őket nézni.A biztonságiőrök kirakták őket,csakhogy James kiment bocsánatot kérni tőlük.James és Halston csókolózva jöttek vissza.Azt,hittem,hogy felrobbanok.Nem,hogy utálom őket és követtek Hollywoodba,nem,hanem még Jamest is megfogták.Szuper,ennél rosszabb már nem lehet.Hála istennek,hogy még Sarah és Samantha nem talált magának pasit.Ezt,akkor sem hagyhatom.Odamentem  Jameshez és elrángattam.
Te normális vagy?-kérdeztem majdnem felrobbanva
Mi az?-döbbent meg
A csajod követett engem,mert utál,főleg,hogy még a barátnői is jöttek vele-förmedtem rá
Ismered őket?-csodálkozott
Persze,ők az én sulimba járnak és ki nem állhatnak!-olvastam be neki
Lehet hogy velem kedvesek lesznek!-jelentette ki
Akkor,legyen!Ha tönkre akarod tenni az életedet!Én ezt nem akarom végig nézni!Szia!-és le is léptem onnan,még meg fogja bánni ezekkel a csajokkal,pedig én szóltam.Megkerestem Kendallt,Caressát és Logyrát (így neveztem el a két párost).
Nem mehetnénk,így 6-an randira?-kérdeztem tőlük
Szuper!Jó ötlet!Menjünk!-hangzottak el ezek a válaszok.Egy szép parkba mentünk biciklizni és utána mentünk a mekibe.Elfeledkeztem Halstonról és a sátán barátnőiről is.Megfogtam a lányokat és mondtam a fiúknak,hogy elmegyünk a lányokkal sétálni és mindjárt jövünk.Még meki előtt mentünk el.
Miért hoztál el minket?-kérdezte a két lány
Hatalmas nagy baj van!-jelentettem ki
Mi az?-ijedtek meg egy kicsit
A 3 sátan követtek minket Hollywoodba és bementek a Studioba és elcsábította Halston  Jamest!-meséltem el a történetet
Ez hatalmas baj-kiabálták fel
Mindegy,csak ezért hívtalak ide titeket,de most már ideje lesz vissza menni a fiúkhoz!És csak természetesen!-jelentettem ki és visszamentünk a fiúkhoz.Megkajáltunk és visszamentünk a lányokkal a Fellows házba.Minden csajnak elmeséltem mi történt,ugye mert a többiek is jöttek velünk.Sajnos még Ashley nem tudott az őszi szünetben beszélni Jamessel,mert túl elfoglaltak voltunk és csak ebben a szünetben jött el.Szegény kibukott,mert nagyon tetszik neki James.Sajnáltuk amivel egy kicsit jobban lett.
Ez borzalmas!!!-szólalt meg Challen,Jennifer és Ashley
Hát igen!-mondtuk egyszerre Vanessával és Kyrával.Hamarosan 10 óra volt így elmentünk aludni.Nagyon hosszú volt ez a nap.Elég gyorsan is elment ez a suli év,ami nem volt baj.Remélem az utolsó is elmegy ilyen hamar.A sorozat baromi sikeres eddig  és akkor még mi lesz utána.Már volt egy koncertjük a fiúknak.A dalaik nagyon jók.Mindegyiket imádoom.Hamarosan 1 éve leszünk együtt Kendall-lel.Ezek a gondolatok rohantak át a fejemben.Mindenki elvégezte a dolgát és mentünk is aludni.Kendall-lel álmodtam,hogy egy réten fekszünk és nézzük a ragyogó csillagokat.Csodálatos álom volt.Szeretlek Kendall <3.

2 megjegyzés:

  1. Ááááá, nagyon jó rész lett! :D Azt hiszem megőrültem, hogy lehet itt abbahagyni?! :D Hamar kövit! ♥ ♥ :)

    VálaszTörlés