2015. június 26., péntek

17.Nyár vége,Hello Minessota

Ez az utolsó nap amit Kendall-lel tölthetek.Már megint itt a suli.A könyvek otthon fognak várni ránk becsomagolásra.Bárcsak Kendall is velem tanulna.Velem járna suliba.Imádnám.Ez az utolsó év és örökké Kendall-lel leszek.Most 2010 van és augusztus.2011-ben fogok végezni az egyetemen.Holnap indul a gép vissza Minnesotába.Megint át kell élnem,azokat a keserves élményeket.De a mai nap különleges.Kendall megkérte aput,hogy ma ne legyen forgatás,mert velem akar lenni.Jaj de édes tőle.Elmegyünk moziba,együtt ebédelünk,megyünk sétálni és együtt fogunk aludni is.Reggel korán felkeltem.Csináltam mindenkinek tojásrántottát reggelire.Elmentem fürödni,fésülködni,felöltözni és kifesteni a körmöm
*Ruhám*

*Hajam*


*Körmöm* (saját kép)

Alig vártam,hogy találkozhassak Kendall-lel.Nem is kellett sokat várjak.Kopogtak az ajtón.Kinyitottam és Kendall állt ott.
Wow!-szólalt meg,felvett és megpörgetett+kaptam egy csókot
Köszi!Hova megyünk?-kérdeztem
Meglepi-mondta,felkapott és elvitt a kocsijához
Adott egy kötőt a kezembe,amit egész úton kellett fogjak.Valahol megállt a kocsijával.Kiszállt és bekötötte a szemem.Olyan,volt,mintha elakarna rabolni.Megálltunk,ahol csak ennivaló és virág illatot éreztem.Egyszer csak megállt.Ami,a szemem elé tárult,az varázslatos volt.
*Látvány*


Ezt mind miattam csináltad?
Persze
Imádlak,ez valami gyönyörű
Örülök,hogy tetszik
Fürdünk is majd?
Lehet róla szó
Nézzük majd a csillagokat?
Mindenképp
Gyere ülj le-mondta és kihúzta elöttem a széket.A vacsora nagyon finom volt.Csirkemellet ettünk rizzsel.Utána néztük a tüzet.Leültünk a tűz elé.Elment és visszajött egy gitárral a kezében.
*Kendall a gitárjával*



Énekelj valamit-kérlelt
Nem tudok énekelni!
Próbáld meg az én kedvemért!
Rendben!
Katelyn Tarver-Nobody Like You-t énekeltem.Nagyon szeretem ezt a számot.
Ez gyönyörű volt!-tapsolt és fügyült
Köszi,de ennyire nem lehetett jó!
Pedig de,fantasztikus volt!
Megyünk úszni?
Mehetünk
Igaz,nem volt nálunk fürdőruha,de mi akkor is úsztunk.Levettem a ruhámat és a cipőmet,így fehérneműbe ugrottam bele a vízbe.Kendall is ezt tette.Majdnem 2 órát úszkáltunk,amikor már láttam a csillagokat.
Gyere ki!-kiáltottam neki
Miért?
Szeretném nézni a csillagokat
Láttam egy takarót,így megfogtam és leterítettem a homokos tengerpartra és úgy néztük a csillagokat.Kendall még pezsgőt is hozott.
Ott egy hullócsillag!-kiáltottam
Kivánj valamit!-mondta nekem
Már megvan!-mondtam kuncogva
Mit ki vántál?
Nem mit,kit.TÉGED
Oh,köszi.Én is ezt kivántam.
Álmos vagyok!-jelentettem ki
Gyere velem-evvel felállt
Hova?
Csak gyere.
Egy gyönyörű házhoz vitt.
Kié ez a ház?-kérdeztem
Holnapig a miénk!-jelentette ki
Ez komoly?
Igen gyere be
Te egy álom pasi vagy-kuncogtam
Te meg egy álom csaj-kuncogott
*Nyaraló*
Hatalmas volt ez a nyaraló.Egy csomó szobát jártam végig amig megtaláltam a hálószobát.Egy hatalmas ágy volt a közepén.Egyből odaszaladtam és ledöltem.Nagyon puha volt és kényelmes.Pár màsodperc alatt el is aludtam.Kendall még nem aludt és nem is volt ott,amikor én már rég aludtam.
*MÁSNAP*
Kendall hasán ébredtem.Csodás volt.
Jó reggelt-köszönt és nyomott a fejemre egy puszit.
Neked is.
Feltápászkodtam az ágy végére.Felugrottam és kerestem egy kényelmes ruhát,ami a repülőre is jó lesz.Ma megyünk vissza Minnesotába.Elmentem a fürdőbe és gyorsan megmostam a hajamat.Utána fogat mostam,megszárítottam a hajam,megfésültem a hajam,megmostam az arcom és felöltöztem.Sminket nem tettem fel.Úgy gondoltam,hogy fölösleges.
*Ruhám*

Ezt,találtam a legkényelmesebbnek.Amikor,kész lettem,akkor Kendall már csinált reggelit.Olyan édes volt tőle.Megreggeliztem és kértem Kendallt,hogy vigyen haza.Ott a lányokat már készen és mindent bepakolva láttam.
Indulhatunk?-kérdeztem a lányokat
Persze!
Hála istennek a lányok még kora reggel elmentek a sarki boltba ennit és innit venni.Nekem is vettek.Csakis azt amit szeretek.Elindultunk a Studio felé kocsival,hiszen mindenkitől el akartam köszöni.Mindenki ott volt még Alexa,Krizia és Makenzie is.Mindenkit megöleltem és mondtam mindenkinek valami szép szót.Kendallt szorosan átöleltem és egy hosszú csókot adtam neki
Hiányozni fogsz!De őszi,téli és tavaszi szünetben is jövök-mondtam neki
Ne köszönj el!Én is jövök veled a reptérre!Nekem is hiányozni fogsz!
Az még jobb!
Odamentem apuhoz is és kb. ugyan ezeket a szavakat mondtam neki,mint Kendallnek.Ő is jön a reptérre.Mindenkitől elköszönten és már indultunk is.Én Kendall mellett ültem a kocsiba és fogtam a kezét.23 perc alatt oda is értünk a reptérre.Kendall egész idő alatt fogta a kezemet.Nem akarok elmenni.De már csak 1 év.Apu elment és megvette a jegyeinket.Én még elbúcsúsztam Kendalltől.Hamarosan ezeket a szavakat halottuk:
Kezdjék meg a beszállást a Minnesota-i járatra.
Mennem kell!-mondtam Kendallnek
Tudom!Szeretlek!
Én is!
Szia!
Szia!
Aputól is elköszöntem és megkeztük a beszállást.Halstonék is itt vannak.Egészen a bejáratig kisért Kendall.Ott elengettem a kezét és elmentem.Egyszer még vissza pillantottam.Szívszorító volt az a nézés.Ehez,az eseményhez csak egy szám illik.
Big Time Rush-Worldwide
Pont,ugyan olyan volt.
*Kendall nézése*


Mint,mondtam szívszorító volt Kendall nézése.Beszálltunk a repülőbe és egyből feltettem a fejemre a fülhallgatom és bekapcsoltam a kedvenc zenéimet.Én most Halston mellett ültem a gépen.
1.Én és Halston
2.Sarah és Samantha
3.Jennifer és Vanessa
4.Ashley és Kyra
5.Challen
Így volt az ülésrend.Szegény Challen egyedül ült.Nagyon hiányozni fog mindenki,de már csak 1 év van vissza.Az hamar el fog telni.Egyetem után Hollywoodban fogok lakni.A lányokkal eldöntöttük,hogy mind a 9-en veszünk egy házat.Még Halston,Sarah és Samantha is velünk fog lakni.A lányok kibékültek velük.Nincs már semmi vita.
Késő este ért a gépünk Minnesotába.És még ott voltak a könyvek és a részletek a holnapi tanévnyitóról.Szuper.Este mindenki lefürdött és mentünk aludni.Úgy,gondoltuk,hogy holnap majd megcsináljuk a dolgainkat.Úgy sincs senkinek ideje,ereje és kedve hozzá.Holnap úgy is korán kell majd kelni.

8 megjegyzés: