2015. június 1., hétfő

3.Új lakás és a lány szereplők megismerése

Megnyugtattam aput,hogy tettszik a meglepetése.Nem akartam megint az legyen,mint 11 évvel ezelőtt.El is mesélem akkor,mi történt.Egy gyönyörű napnak indult a fejemben,ami kudarcba fulladt.Az a nap,ha jól emlékszem július 5.-e volt.Aznap reggel kiabálásra keltem.Átmentem anyu és apu szobájába,hogy megkérdezzem,mi ez a nagy kiabálás.Csak,azt láttam hogy,anyu mellett sorakoznak a bőröndjei.Megijedtem.Azt,mondta:Hogy,én elmegyek és nem jövök vissza soha.Akkor,majdnem elkezdtem sírni,de gondoltam,hogy ez egy tréfa.Nem az volt.Nagyon nem.Anyu adott egy puszit a homlokomra és átölelt.És elment.Azóta se láttam.De mi volt az az egész az nap?Nagyon hiányzik nekem.I love you mom. Akkor megfogadtam,hogy soha nem akarom megbántani aput még egy szóval se.Így megkérdeztem tőle,hogy hol fogok aludni.Ugye,mert ez fontos volt.Most 19:40 van.Csak annyit mondott,hogy nála és fél óra múlva indulunk.Addig,azt mondta hogy beszélgessek a fiúkkal.Ők addig,elmesélték,hogy mi ez a sorozat és,hogy mi a neve.Eddig,azt derítettem ki,hogy ennek a sorozatnak a neve Big Time Rush.És akkor megkérdeztem tőlük:Ti milyen szerepet töltötök majd be és,hogy mi lesz a nevetek a sorozatban?

James oda állt elém és azt mondta:Én James Diamond szerepét töltöm majd be.

Azután Kendall,Logan és Carlos is elmondta egyenként:Én Kendall Knight szerepét.Én Logan Mitchell szerepét.Én pedig Carlos Garcia szerepét.

És olyan kíváncsiak voltak,hogy egyszerre mind a 4 fiú megkérdezte:Te is fogsz szerepelni?Nagy meglepetésemre,azt is megkérdezték,hogy miért öleltem,olyan sokáig Scott-ot.Egy kicsit dühös voltam,hogy még azt se mondta el nekik apu,hogy én ki vagyok.De nem baj.


Válaszom csak ez volt:Én Scott Fellows lánya vagyok.Ezért vagyok én Krisztina Fellows.

Egy kicsit meglepődtek.Egyből apu meg is jött és elindultunk hozzá.Elköszöntem a fiúktól.Apu faggatott a kocsiban,hogy mit beszélgettem velük.Erre nem mondtam semmit.És megkérdeztem,hogy ők miért nem tudják,hogy én ki vagyok.

Rám nézett és azt mondta:Sajnálom kincsem,hogy nem mondtam el nekik de,ezért volt ilyen hatalmas ez a meglepetés. Haragszol rám?

Dehogy haragszom rád.-mondtam egy nagy mosollyal.

Akkor itt is vagyunk.-mondta és kinyitotta az ajtót.

Bevezetett engem és felkísért az emeltre és benyitott egy gyönyörűszép szobába.Tátva maradt a szám és a lélegzetem megszakadt.

Megkérdeztem:Ez az én szobám?

Azt mondta:Igen,miért nem tettszik?

Mondtam neki egyből:Ez valami gyönyörű. Imádoom.

Azt felelte:Akkor,örülök.Ez a te szobád.Ha,holnap akarsz jönni velem,hogy megismerd a többi szereplőt,akkor reggel 7-kor felébresztelek.

Én csak bólintottam,hogy persze,hogy jövök.

Kiment a szobámból.Én nagyon sokat gyönyörködtem benne.21:30-kor feküdtem le.

Reggel már 5-kor kidobott az ágy,mert nem tudtam aludni,mert izgultam a mai naptól.Én akkor,nekiálltam fürödni,egy kicsinyke sminket feltettem és felöltöztem.Úgy,pont 6-kor lettem kész.Apu egy kicsit meglepődött,hogy kész vagyok és ment is a dolgára.7-kor elindultunk a Studiohoz.Apu bevezetett és köszönt a többieknek.Ott volt 7 lány és beszélgettek.Odamentem hozzájuk.

És egyből azt mondtam:Sziasztok,jó reggelt!

Mindenki egyből köszönt kedvesen és sorba elmondták a nevüket:Én,Erin Sanders vagyok.Én,Katelyn Tarver. Én,Ciara Bravo.Az én nevem Challen Cates.Engem Kelli Gossnak hívnak.Engem Savannah Jaydenek hívnak.Én Denyse Tontz vagyok.Mennyi név,gondoltam magamban.Hogy,fogom én ezt a sok nevet megjegyezni?

Mind a 7 lány egyszerre kérdezte meg:Te ki vagy? Te is szerepelni fogsz a BTRben?

Én csak annyit mondtam,hogy az én nevem Krisztina Fellows. Én vagyok Scott Fellows lánya.Örülök,hogy megismerhetlek titeket.Én nem fogok szerepelni csak apukámat jöttem meglátogatni.

Mi is örülünk a találkozásnak.-mondták egyszerre.

És ti kit fogtok alakítani a sorozatban?

Erin,azt mondta,hogy ő fogja játszani Camille szerepét és ő lesz Logan barátnője.

Katelyn azt mondta,hogy ő jatsza Jo szerepét,aki Kendall barátnője lesz.

Ciara azt mondta,ő lesz Katie Knight,vagyis Mrs.Knight lánya és Kendall testvére.

Challen azt mondta,ő lesz Mrs.Knight és ő fog Kendall és Katie anyukája lenni.

Kelli,Savannah és Denyse azt mondta,hogy ők lesznek a Jennniferek.Ők lesznek a legjobb barátnők és a leggonoszabb csajok.

Mondtam,hogy én megyek és örültem a találkozásnak.Oda mentem apuhoz és megkérdeztem,hogy miről fog szólni a sorozat.És ő elmesélte részletesen:4 minnesotai jégkorongozó fiúról szól,akik egyik nap még edzésekre mennek és matekdogákra készülnek a másik nap pedig Hollywoodi sztárok,akik így négyen alkotják a Big Time Rush-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése