2015. június 23., kedd

12.Telnek,múlnak a napok és itt van az őszi szünet is

Hamarosan megint itt van a szünet.Az öszi szünet és egyben az én szülinapom is.Én november 22. születtem,Kendall pedig másodikán.Úgyhogy,Kendall szülinapja 3 nap múlva lesz.2 nap van a suliból és szünet.Ezt,vártam már mióta,hogy találkozhassak Kendall-lel,apuval,a Vega tesókkal és még sok szereplővel.Úgy,döntöttem,hogy Kyra is velem jön Hollywood-ba.Nagyon örülni fog neki.De mit vegyek Kendallnek?Nem jutott semmi az eszembe.Így,megkértem Vanessát,hogy segítsen nekem,mert ő mindent tud a fiúkról.Elmentem suliba,hiszen már 7:43 van.A lányok már mind benn voltak a suliban csak én késtem egy kicsit.Phillel azóta barátok vagyunk és a sátánok azóta is utálnak.Láttam Kyrát az ajtóban,így elrángattam a folyosóra,mert ott nincsenek sokan.Elmondtam neki,hogy jön velem Hollywood-ba.Nagyokat sikított és ugrált örömében,így vele megyek Hollywoodba.Jobban,döntöttem,hogy vissza jöttem Minnesotába.Ez a nap is hamar eltelt.Hazaértünk,mind a 6-an egyszerre.Leültünk a földre kör alakban és elmondtam,hogy az őszi szünetet Kyrával töltöm Hollywoodba.Mindenki elkeseredett,csakis Kyra volt boldog.Nagyon rossz volt őket látni így.
Mi nem jöhetnénk?-kérdezte Jennifer
Hát,nem is tudom,de most felhívom aput és megkérdezem!-mondtam lelkesedve
Felhívtam aput és elmondtam hogy mi a hévag.Azt,mondta,hogy felőle lehet és van annyi szabad ágy is.
Akkor,mi is mehetünk?-kérdezte Ashley és Challen
Persze,mind jöhettek!
Mind,a földről felkelve ugráltunk,amikor megjelent a sátán barátnője.
Mi van már megint?Nem bírtok magatokkal?-mondta flegmán Sarah
Megyünk mind a 6-an Hollywoodba!-ordítottunk rá egyszerre
Micsoda?Ti Hollywoodba?Ugyanmár!-mondta megszeppenve
Pedig igen és most menj innen!-mondtuk neki és hála istennek elment.Bepakoltunk a bőröndbe és az iskolatáskába,mert holnap van az utolsó tanítás az őszi szünetig.Megkértem Vanessát,hogy menjünk el plázába.Ő csak bólintott és elindultunk.
Miért megyünk a plázába?-kérdezte
Mert,szeretnék a pasimnak venni valami ajándékot!-mondtam
És miért hívtál el engem?-kérdezte
Mert,te nagyon szeretsz vásárolni és a pasikhoz is értesz-mondtam
Ez igaz,már értem-mondta amire elnevettem magam
Kendallnek vettem egy CD-t,mert szeret zenét hallgatni és egy képkeretet,amibe 1 fényképet teszek róla meg rólam.Lehet,hogy ez nem nagy ajándék,de nekem nagyon tetszett.Nem vettünk mást,így mentünk vissza a koleszba.Mindenki megkérdezte,hogy miért voltunk kettesben a  plázában.Csak azt,mondtam,hogy vettem Kendallnek ajándékot.
Jézusom,a többieknek nem vettem semmit!-elfelejtve a többieket csak ennyit tudtam mondani.Mind a 6-an vissza mentünk a plázába és ott megvettem mindent,amit gondoltam nekik.Elmentünk mégegyszer moziba és hazamentünk.Meglátva az órát nem volt jó a helyzet.10:56 volt rajta.Mindenki rohant fürödni és mentünk is aludni.Az utolsó nap sem telt el a sátán nélkül.
Miért,is mész te Hollywoodba?-kérdezte flegmán
Mind a hatan megyünk,mert ott lakik apám is meg a PASIM is-mondtam nem is törődve vele
Ugyanmár,hogy lenne neked pasid?-mondta,mert ő nem tudott Kendallről
Van és hagyj engem békén!-mondtam és elmentem órára.Rajz volt amit mindig is imádtam.
2.Tesi
3.Biológia
4.Természet
5.Irodalom
6.Angol volt.Ezek voltak az óráim ma.Angolon egy kicsit ideges voltam,hogy mi lesz holnap.Akkor,megyünk Hollywoodba.Hála istennek vége lett az angolnak,bár szeretem,de már nagyon izgatott voltam a holnaptól.Mind az 5-en vissza mentünk a koleszba csak Challen maradt ott,mert neki atlétikája van.Minden kész volt holnapra,csak az ajcsikat kellett becsomagolni és  cimkézni.Gyorsan végeztünk,mert mindenki segített nekem.Amire,végeztünk már visszajött Challen is.A jegyeket a reptéren vesszük meg.Mindenki elment fürödni és hajat mosni,mert holnap mindenki gyönyörűen nézzen majd ki.Evvel,a gondolatokkal aludtunk el.Vártuk a holnapot.Én,hogy a többiekkel találkozzak,a lányok a várost akarták látni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése