2015. június 1., hétfő

4.Fiú szereplők megismerése és találkozás a Vega testvérekkel

Nagyon tetszett az amit,apu mondott és érdekes is volt.Alig várom,hogy lássam az első részt.Nagyon kedves velem a 4 fiú és jó velük beszélgetni.A lányokkal is imádok beszélgetni és nagyon kedvesek hozzám.Szeretném,hogy a barátnőim legyenek.

Pittyent egyet a telefonom.Kaptam egy üzenetet.Feloldottam a telefonom és láttam,hogy Alexa írt nekem.

Ezt írta: Szia,Kriszti!Bocsi,hogy csak most írok neked vissza de nagyon sok dolgom volt.Tényleg Hollywoodban vagy?Hogy hogy?Szeretném,hogy találkozzunk mihamarabb.Mondjuk ma?Ha,nem baj akkor,jönne velem Krizia és Makenzie is.Írj vissza ha,megkaptad az üzenetemet.

Annyira megörültem,ennek az üzenetnek és vissza is írtam:Szia,Alexa!Nem baj,hogy csak most írtál vissza.Igen,itt vagyok Hollywoodban.Meglátogattam apukámat,mert volt egy hatalmas meglepetése.Én is szeretném,ha mihamarabb találkoznánk.Ma is jó lenne nekem.Nem baj,ha jön Krizia és Makenzie is,mert úgy is 1000 éve láttam őket és téged is.Ma,mondjuk a Studio 27 előtt?Úgy,16:00-kor?

Egyből vissza is írt:Oké.Akkor a Studio 27 előtt találkozunk,16:00-kor.Már nagyon várom,hogy találkozzunk,akkor hozom a tesóimat is.Szia!

Akkor,ahogy ezt megkaptam,oda is rohantam apuhoz,hogy elmegyek a Vega tesókkal sétálni vagy bármi.Elmondtam neki ezt és azt mondta,hogy jó de előbb ismerkedjek meg a fiú szereplőkkel.Bólintottam és odavezetett.

Ott állt előttem 10 fiú és köszöntem nekik,hogy sziasztok.Megkérdeztem,hogy mi a nevük és egyből válaszoltak is.

Mindenki egyenként elmondta a nevét:Szia,én Stephen Glickman vagyok.Én,Matt Riedy vagyok.Az én nevem David Anthony Higgins.Én,Daran Norris vagyok.Az én nevem Barnett O'Hara.Én,David Cade vagyok.Az én nevem Phil LaMarr.Engem Stephen Keysnek hívnak.Én,Lorenzo Lamas vagyok.Hello, az én nevem Tucker Albrizzi.

Itt van még 4 lány is.És egyenként elmondták a nevüket:Az én nevem Tanya Chisholm.Én, Carlie Casey vagyok.Szia, az én nevem Malese Jow.Az én nevem Tara Strong.

Örülök,hogy mindenkit megismerhetek!-mondtam örülve ennek a sok szereplőnek.

Mi lesz a nevetek a sorozatban?-kérdeztem egy bájos mosollyal.

Stephen,azt mondta,hogy ő Gustavo lesz és ő lesz a 4 fiú producere és Kelly főnöke.

Matt,azt mondta,hogy ő lesz Gustavo főnöke és a neve Griffin.

David,azt mondta,hogy ő lesz a Palmwood-s igazgatója,ahol kb. az összes szereplő lakik.

Daran,azt mondta,hogy ő lesz a mindenes a Palmwoodsban.

Barnett,azt mondta,hogy ő lesz Gitáros Csávó,aki mindig csak gitározik.

David,azt mondta,hogy ő lesz Jo párja egy sorozatban és ő,azt hiszi,hogy ő a legjobb pasi.

Phil,azt mondta,hogy ő lesz az aki mindig megakarja keseríteni a Rock Records-ot és ő a Hawk Recordsban dolgozik.

Stephen,azt mondta,hogy ő lesz Tehervonat,aki a Rock Records biztonságiőre.

Lorenzo,azt mondta,hogy ő lesz Hollywood doki.

Tanya,azt mondta,hogy ő fog Gustavo munkatársa lenni.

Carlie,azt mondta,hogy ő lesz Griffin elkényesztetett lánya.

Tucker,azt mondta,hogy ő lesz az a fiú,akit mindig kell az anyja elől rejtegetni.

Malese,azt mondta,hogy ő lesz a Rockos csaj,aki még Jo és Kendall közé fog állni.

Tara,azt mondta,hogy ő lesz Mrs.Collins,aki a gyerekeket fogja tanítani.

Utána,bocsánatot kértem és kimentem a Studio elé és vártam a Vega tesókra.15:55 volt,amikor kimentem és kb. 3-4 perc múlva jöttek is.Egy hatalmas öleléssel köszöntöttem őket.Utána elmentünk moziba és megnéztük a Mamma Mia-t (ez a mi kedvenc filmünk).Utána elmentünk pizzázni és utána még bulizni is.Éjfélkor lett vége a bulinak és elmentem Alexáékhoz.Megkértem Kriziát,mert én fáradt voltam,hogy írjon apunak egy SMS-t,hogy Alexánál alszok és holnap valamikor jövök.Utána lefeküdtünk aludni és 11:00-ig aludtunk.

 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése