2015. június 4., csütörtök

7.Egy új pasi és az első randim

Reggel 6-kor fejeztük be az SMS-ést Alexával.Nagyon sokat és jót beszéltünk.Reggel apu bejött a szobámba és azt,mondta,hogy 6 óra van.Nem hittem neki,de megnéztem a telefonomon az órát és tényleg annyi volt.Egyből felpattantam az ágyamból és elkezdtem készülődni.Felöltöztem, kontyba kötöttem a hajamat és elindultunk.7 óra fele értünk oda.Ahogy,odaértünk eszembe jutott Kendall.Nem messze tőlem,ott állt Logan és Carlos.Odarohantam hozzájuk.Megkérdeztem tőlük,hogy hol van Kendall és köszöntem nekik.Visszaköszöntek és,azt mondták,hogy az öltözőjében van és vár engem.Belemosolyodtam,amit a fiúk mondtak és megkérdezték,hogy,miért vár engem ennyire Kendall.Ez lesokkolt és csak annyit tudtam mondani,hogy nem tudom,elköszöntem tőlük és rohantam Kendallhöz.Ott ült és nyomkodta a telefonját percekig,mert nem szóltam neki,hogy itt vagyok,de már nem akartam tovább várni és megszólaltam,hogy nem veszel észre.Erre nagyon megijedt.Én elmosolyodtam és elmondtam neki,hogy apu megengedte,hogy itt maradjak egy feltétellel:Ha,itt is fogok tanulni.Nagyon örült a hírnek és hirtelenjében le is smárolt.Megkérdeztem,hogy nem-e cserélünk telefonszámot,erre nagyon elcsodálkozott.

Mi a baj?-kérdeztem tőle,mert nem értettem a dolgot.

Miért,adjam meg a telefonszámom?-mondta csodálkozva és én elszomorodtam.

Gondoltam,hogy mi együtt járunk,mert te is ezt,mondtam tegnap.Vagy nem így van?-kérdeztem kérdőn.

Akarsz,a barátnőm lenni?-kérdezte.

Igen és te akarsz a pasim lenni?-kérdeztem tőle.

Igen-mondta egy nagy mosollyal ami fültől fülig ért.

Akkor,cserélünk számot,"pasim"?-kérdeztem egy nagy vigyorral.

Persze,"barátnőm"-és erre elmosolyodott.

Nem szeretnél eljönni velem ma este moziba?Úgy 20 óra fele?-kérdezte egy kicsit frusztráltan.

Persze,Kendall.Mondjuk,nézhetnénk 1 vígjátékot.-mondtam

Legyen,de most mennem kell,majd érted jövök 7 órára.Szia!-mondta,adott egy puszit és elment.

Szia!-mondtam,de nem hallott semmit,mert már elszaladt.

Megkerestem aput és megkérdeztem,hogy elmehetek-e moziba és hála istennek,azt mondta,hogy igen.Én hazamentem és készülődtem a randira.Már nagyon vártam a randit.Igaz,hogy még csak 16 óra van,de ki kell tennem magamért.Hajat mostam utána pedig kivasaltam.De,eszembe jutott,hogy nincs olyan szép ruhám,így elmentem a plázába.Vettem magamnak egy rózsaszín csipkés ruhát és elmentem egy cipőboltba és vettem egy szép fekete magassarkút is.Hazamentem és kisminkeltem magam.Tudom,hogy csak moziba megyünk,de szerettem volna még jobban kinézni,mint más.Remélem sikerült.Utána felvettem a ruhám és a magassarkúm és leültem a kanapéra és úgy vártam Kendallt.Kb. 18:30-kor lettem kész.Leültem és telefonoztam még 20 percig,amikor megjött Kendall és csengetett.Nagyon jól nézett ki én,pedig egy kicsit meglepődtem,hogy farmerban és ingben van,amivel nem volt gond csak azt hittem,hogy én túl vagyok öltözve,így megkérdeztem,hogy hogy nézek is és,hogy nem vagyok-e sok.Ő csak azt,mondta,hogy gyönyörű vagyok és nem vagyok túlöltözve,ezen megkönnyebbültem.És el is indultunk a moziba.Egy jó és vicces vígjátékot néztünk meg.Az volt a címe:Jack és Jill.Nagyon tetszett nekem.Utána hazavitt és és adott egy jóéjt puszit.Felmentem az emeletre és lefeküdtem az ágyamra.Elaludtam nagy mosollyal az arcomon.Már nagyon vártam a holnapot,hogy találkozzak a pasimmal,akit nagyon imádook.

4 megjegyzés: